Complexity Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Vi har da slik fri familie tingtang fra telenor her i familien.. Jeg, mutter, fattern, brodern å bestemor har da det, å vi ringer å sender da gratis sms til hverandre.. men, vi har da 1 til vi kan invitere på dette, som må ha abbonemang fra telenor.. Kan vi da invitere kjæresten min? Hun har Telenor Nonstop ting.. Blir det tatt som familie? eller? Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jada, men den som står som eier av familieavtalen blir satt som juridisk eier av abonnementet og får i tillegg fakturaen. Så hvis det er greit for kjæresten din og eieren av avtalen så er det null problem Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Jada, men den som står som eier av familieavtalen blir satt som juridisk eier av abonnementet og får i tillegg fakturaen. Så hvis det er greit for kjæresten din og eieren av avtalen så er det null problem 8733442[/snapback] så pappa får altså da nonstop regningen til kjæresten min? eller bare regningen på fri familie? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Ja, den som er ansvarlig for FriFamilie for alle abonnement på en faktura. Endret 29. mai 2007 av Glenn Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Ja, den som er ansvarlig for FriFamilie for alle abonnement på en faktura. 8733689[/snapback] pokkern.... jaja... takk for hjelpen.. får fortsette å bare bruke sms sider på nette for å sende sms.. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Løsninga kan jo være at kjæresten din bytter til kontantkort. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Løsninga kan jo være at kjæresten din bytter til kontantkort. 8733713[/snapback] hehe, nei det kommer aldri til å skje, siden hun har nonstop nå og sender jo uansett gratis sms til alle.. er jo bare at jeg ikke får sendt gratis til henne, var jo det som var poenget.. og dessuten kan vi bare invitere 1 person til, og den personen må ha abbonemang.. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hmm.. Du kan jo evt. bytte til NonStop da. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Hmm.. Du kan jo evt. bytte til NonStop da. 8733764[/snapback] Penger, Penger, Penger.. har jo ikke råd til kontantkort engang.. Lenke til kommentar
salif Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Ett alternativ er at hun oppretter FriFamilie selv, og at du blir med på den. Da sender dere gratis SMS, ringer gratis mellom hverandre osv. Men da må du ut av FriFamile avtalen du er med i i dag. Lenke til kommentar
Maluni Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Ja, den som er ansvarlig for FriFamilie for alle abonnement på en faktura. 8733689[/snapback] Selv om man får alt på en faktura, vil du fortsatt få bilag på hvert abo/nr..så det vil ikke være noe problem å se hvor mye kjæresten din evt. må betale:) Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Regningen kan også sendes til kjæresten din slik som den blir gjort i dag eneste forskjellen blir at når hun eventuelt ikke betaler så kommer de etter pappan din:p har samme systemet selv med flere kompiser og dama og det fungerer utmerket:) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Regningen kan også sendes til kjæresten din slik som den blir gjort i dag eneste forskjellen blir at når hun eventuelt ikke betaler så kommer de etter pappan din:p har samme systemet selv med flere kompiser og dama og det fungerer utmerket:) 8857776[/snapback] okei, må få sjekket ut det Det med at hun kan starte fri familie og jeg kan bli med blir vel ikke til å funke om man allerede er med på en fri familie? Sender en del til foreldrene mine\brodern, og vil ikke miste den muligheten liksom.. "kom å hent meg" blir mye dyrere for meg ^^ Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg har lagt merke til at FriFamilie ikke gjelder når man sender SMS fra Internett (Mine sider). De 30 gratis SMS'ene man har teller ned uansett om man sender til medlemmer av FriFamilie. Er det noen som vet om det samme gjelder hvis man sender fra Outlook? Er det kun SMS'er som sendes direkte fra mobilen som er gratis, eller er det også gratis hvis man sender fra f. eks. Outlook, Nokia PC Suite, etc.? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg har lagt merke til at FriFamilie ikke gjelder når man sender SMS fra Internett (Mine sider). De 30 gratis SMS'ene man har teller ned uansett om man sender til medlemmer av FriFamilie. Er det noen som vet om det samme gjelder hvis man sender fra Outlook? Er det kun SMS'er som sendes direkte fra mobilen som er gratis, eller er det også gratis hvis man sender fra f. eks. Outlook, Nokia PC Suite, etc.? 8903652[/snapback] Jeg forhørte meg med Telenor sin kundeservice vedrørende dette og det er ikke gratis å sende sms gjennom FriFamilie-avtalen hvis du sender gjennom "Mine Sider" eller Outlook-løsningen til Telenor. Hvis du bruker Nokia PC-Suite så går det gjennom mobilen som om det er sendt med den, så det skal være gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå