hipstank Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Jeg har nylig snappet opp to domenenavn som jeg tror innehar litt verdi . Dette klarte jeg med bruk av såkalte domenebots. Spørsmålet blir da ganske enkelt at hva dere tror verdien av dette domenenavnenet kan ligge på. Jeg personlig ser iallefall enn viss potensiale og verdi i dette domenenet; www.americanhouse.org Endret 30. mai 2007 av hipstank Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Har selv domenet hw-king.com som noen ville betale ca 12K NOK for, men vedkommede trakk seg, så vanskelig å si hva den egentlige verdien er. Nytter strengt tatt ikke å få andre til å verdsette et domene heller siden det finnes mange forskjellige påstander om hva et domene er verdt, det enkleste er nesten å putte det ut på Ebay og se hva du får for demene.. Americanhouse burde nå hvertfall noen betale mye for Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Du snapper opp gode domener for å tjene gryn? Som om det ikke er nok domenehairern der ute. Slike som deg burde ikke få lov til å ha internett. Endret 29. mai 2007 av TLZ Lenke til kommentar
hipstank Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Har selv domenet hw-king.com som noen ville betale ca 12K NOK for, men vedkommede trakk seg, så vanskelig å si hva den egentlige verdien er.Nytter strengt tatt ikke å få andre til å verdsette et domene heller siden det finnes mange forskjellige påstander om hva et domene er verdt, det enkleste er nesten å putte det ut på Ebay og se hva du får for demene.. Americanhouse burde nå hvertfall noen betale mye for 8733491[/snapback] Det kan være riktig at verdien av hw-king.com kan ligge rundt omkring 12K, kanskje enda litt mer. Og det blir kanskje som nevnt vanskelig å sette et bestemt verdi til en domenenavn, men ca. pris kan en ha anelse om. Og jeg unngår Endret 29. mai 2007 av hipstank Lenke til kommentar
hipstank Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Du snapper opp gode domener for å tjene gryn? Ja, selvfølgelig. Det er sånn materialismen fungerer skjønner du. Som om det ikke er nok domenehairern der ute. Slike som deg burde ikke få lov til å ha internett. 8733596[/snapback] Men man kan vel overta et godt domenenavn uten å nødvendigvis bruke det som et salgsobjekt. Jeg har ingen planer om å selge domenene med det første, det er ikke derfor jeg har kjøpt dem. Det blir til eget bruk. Og med litt selvinnsats for å bygge opp nettstedet så skal det ikke mye til for å tjene cash på sidene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå