Gå til innhold

Hvordan kjøpe Ms points fra Xboxen?


Anbefalte innlegg

Hei, tenkte jeg skulle prøve og kjøpe meg noen ms points til å kjøpe arcade spill med, men jeg får det ikke helt til.

 

Jeg har et vanlig bankkort med visa. Men når jeg skal bestille poeng så spør de etter verification code, hva er det? er det det som står etter kontroll nr?

 

og kredit card number, er det kontonummer?

 

Kan noen gi meg en step by step gjennomgang her så hadde det vært kjempe flott. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Er du under 18 har du ikke Visa, men Visa Elektron som ikke kan brukes til netthandel... Du må bruke din fars kort om du vil få dette til.

 

Og nei, Credit card number er ikke kontonummeret ditt...

 

EDIT: Hør på dem under meg, jeg har ikke peiling.... :cool:

Endret av qoutor
Lenke til kommentar
Er du under 18 har du ikke Visa, men Visa Elektron som ikke kan brukes til netthandel... Du må bruke din fars kort om du vil få dette til.

 

Og nei, Credit card number er ikke kontonummeret ditt...

8733384[/snapback]

 

Jeg er ganske sikker på at det du sier der er feil. Jeg kjenner mange under 18 år som har Visa Electron, og som fint kan bruke disse kortene på nettet.

 

Jeg tror det kommer ann på hvilken bank du har, samt hva slags avtale du har med banken.

 

Bare så det er sagt :)

Lenke til kommentar

Takk for hjelpen alle. Har sotti å spilt Contra, Worms, Double dragon og turtles en liten stund nå, det er morro å spille litt slike spill igjen også. Eneste som er litt kjipt er at den d-paden på kontrollen suger så det å spille contra kan innimellom bli litt vrient, siden jeg liker best å bruke d-paden i slike spill.

 

Tokk likegreit å brukte visaen til fadern, så ver jeg sikker på at det virke ihvertfal.

Lenke til kommentar
Er du under 18 har du ikke Visa, men Visa Elektron som ikke kan brukes til netthandel... Du må bruke din fars kort om du vil få dette til.

 

Og nei, Credit card number er ikke kontonummeret ditt...

8733384[/snapback]

 

 

Det er feil .. Jeg kjenner mange som er under 18 som har kjøpt masse fra videogameplus og andre nettsteder og betalt med visa.

Dem har da ikke uthevet nr på kortet , men innskrapet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...