Khaffner Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 det gjelder stuepc'en. når vi ser på satelitt-tv er det en svak hakking i bildet. før hadde pc'en 512 mb ram, idag oppgraderte vi til 1 gb uten mindre hakking. TV-kortet Prosessoren hva kan jeg gjøre/oppgradere? Jeg har den nyeste driveren. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 jeg gjentar: det gjelder stuepc'en. når vi ser på satelitt-tv er det en svak hakking i bildet. før hadde pc'en 512 mb ram, idag oppgraderte vi til 1 gb uten mindre hakking. TV-kortet Prosessoren hva kan jeg gjøre/oppgradere? Jeg har den nyeste driveren. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Jeg hadde et annet Hauppage TV kort - og hadde bare 2500+ cpu. Da hakket det også. Surfet en del rundt, og det viste seg at for å bruke det med Windows mediacenter trengte jeg 3500+ cpu. Når jeg brukte programvaren som fulgte med tv kortet, fungerte det glimmers. Vet ikke om dette gjelder deg - men dersom du har mulighet til å prøve kortet i en pc med sterkere cpu så skal du ikke se bort i fra at det virker. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 vi bruker XP, ikke mediacenter. kan kanskje prøve på en annen pc med bedre prosessor. kan det være noe annet enn RAM eller prosessor som forårsaker hakking? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 JA. Det kan være VELDIG mye. Derfor må du oppgi alt du kan av informasjon... du gir oss ingenting å jobbe med. - ALT av hardware - Hva du bruker for å se på TV - Hvilke codecer du bruker - Hvilket TV du har med oppløsning og oppdateringsfrekvens - Hvordan alt er koblet sammen Spørsmålet ditt er like ubrukelig som "Jeg har vondt - hva kan det være". Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Når det er sagt så høres det ut som et standard sync-problem som jeg sliter med selv. Og enda ikke har funnet ut hvordan jeg fikser. Veldig tydelig når kameraet panorerer bortover ett landskap o.l. -C- Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Pass på at refresh rate er 50 Hz (som PAL). Om du ikke får dette, vil det heller aldri bli 100 % Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå