Fphonex Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 "Extreme collector" er acievementet jeg har prøvd på, men er et lite problem, nå har jeg 51 forskjellige biler! og enda har jeg ikke fått achievementen!.. har noen "like" biler, altså cab... og "normal"... kan de ha noe og si? setter pris på svar=) mvh fphonex Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Nedlastede biler telles ikke, tror jeg. Lenke til kommentar
Fphonex Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 jeg har nok ingen nedlastete biler bare betalt Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 jeg har nok ingen nedlastete biler bare betalt 8733053[/snapback] Betalt eller ei, nedlastet er de uansett. Lenke til kommentar
Fphonex Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) som jeg sa, har ikke lastet ned en eneste bil... har bare petalt (på spillet) for de, for å kalle dem noe, originale bilene ps: fant ut at jeg har to nedlastede biler, de som var grats og laste ned så der er problemet mit, trenger en bil til Endret 29. mai 2007 av Fphonex Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 som jeg sa, har ikke lastet ned en eneste bil... har bare petalt (på spillet) for de, for å kalle dem noe, originale bilene 8733074[/snapback] Åja, misforstod deg litt. Det kan jo hende du har noen like biler i garasjene, og cab'er telles som egne biler. Fortsett å kjøpe billige dritbiler, så får du den nok skal du se. Lenke til kommentar
Fphonex Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 for og si det sån, så ligger det mange billige biler ute på live nå selger nesten alle! hehe... Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 du kan ikkje ha likke biler for de tels ikkje Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 du kan ikkje ha likke biler for de tels ikkje 8744548[/snapback] Det har han visst hele tiden, og problemet er forlengst løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå