Pillin Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hei hei! Prøver å innlemme min bedre halvdel i dataspiling, og trenger derfor tips til spill vi kan spille på lag mot dataen. Hun er fan av Age of Mythology, men det blitt litt ensformig. Tips til andre spill er derfor veldig velkomment. Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Company of Heroes. Kjempe gøy å spille sammen mot PCen. Ellers er det masse gøye coop spill: SWAT4 Rainbow Six Vegas Titan Quest Dungeon Siege 2 Splinter Cell Chaos Theory Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Har samme problemet selv men hvis dere har en ps2 tilgjengelig er Lego Star Wars et must Lenke til kommentar
Hawkmoon Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hack and Slash spill som feks: -Dungeon Siege I og II -Diablo II -Titan QUest -Sacred er spill som jeg og dama har spilt i timesvis. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Kan jo prøve Serious Sam First Encounter, Second Encounter og Serious Sam 2, bra coop spill det. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hvordan er egentlig Titan Quest? noen som kan anbefale det? Lenke til kommentar
Booz Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Slenger meg på og anbefaler serious sam, spillte det mye med xen min. Lenke til kommentar
Shagrath Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hvordan er egentlig Titan Quest? noen som kan anbefale det? 8733766[/snapback] Titan quest er en Diablo klone, men i en annen setting. Hvis du likte diablo kommer du til å like titan quest også. Historien er vel ikke så mye å skryte av, men underholdene alikevel. Lenke til kommentar
Pillin Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Trenger noe uten skyting og slossing, mere strategi type spill. Tenkte prøve titan quest, låner det litt av en kompis. Så får vi se om hun liker det. Hun var veldig skeptisk da Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 WC3 med tilleggspakker, også laster du ned noe "forsvar deg mot fienden" maps. Alla den typen som ligger på 123spill.no. Du kan jo også spille online med henne, men problemet der er at folk som spiller online ofte er så forbaskade god at du aldri liksom kommer inn i spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå