EinarEriksen Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Japanerne liker kanskje Apple. Men enda bedre: En iPod Nano som det står "Sony" på. Les mer Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Her er en oversettelse av artikkelen: Verden stor, Kina stor, noe adskillige produkter vært også mange, «rikelig likt» all har, igjen forlater noe skremme meg ! Men dette er i mest markedet lager produktet hvilken stirringer, ultra lav trinn SONY skiltprodukt, faktisk var krymper en utgave iPod skrog, funksjonen sikkert er MP3 hovedsakelig, ser bildet, filmen, det ikke hadde porten. Lagrer denne funksjon men faktisk ha. Hvordan mye penger gjorde De sier ? Bestemt billig, 1GB selger Deres 150RMB (tilnærmett 600 Yuan), De misliker dyrt, men også diskuterer, men sett i «kaller merke» på andelen, ikke trykker til 100 RMB under Arab Liga, kommer i har en titt varene, tar adskillige all ledninger ! Freetranslation er ikke bra Uansett, den koster cirka 600 Yuan, som blir rundt 472 norske kroner. Google Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Ble litt forvirret der jeg, hvem i svarte var det som lagde den da? Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Artig påfunn, som kunne ha endt i erstatning. Ikke stort å si ellers om plagiering.. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 ...men om du er stødig i japansk... Akkurat ja... Nå er det kinesisk og ikke japansk det står på den siden da... Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Dette er da vel ikke noe nytt? Jeg så mange slike i Tyrkia for et halvt år tid siden.... Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Her er en oversettelse av artikkelen: Verden stor, Kina stor, noe adskillige produkter vært også mange, «rikelig likt» all har, igjen forlater noe skremme meg ! Men dette er i mest markedet lager produktet hvilken stirringer, ultra lav trinn SONY skiltprodukt, faktisk var krymper en utgave iPod skrog, funksjonen sikkert er MP3 hovedsakelig, ser bildet, filmen, det ikke hadde porten. Lagrer denne funksjon men faktisk ha. Hvordan mye penger gjorde De sier ? Bestemt billig, 1GB selger Deres 150RMB (tilnærmett 600 Yuan), De misliker dyrt, men også diskuterer, men sett i «kaller merke» på andelen, ikke trykker til 100 RMB under Arab Liga, kommer i har en titt varene, tar adskillige all ledninger ! Freetranslation er ikke bra Uansett, den koster cirka 600 Yuan, som blir rundt 472 norske kroner. Google 8732871[/snapback] nå ble jeg utrolig forvirret Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Her er en oversettelse av artikkelen: Verden stor, Kina stor, noe adskillige produkter vært også mange, «rikelig likt» all har, igjen forlater noe skremme meg ! Men dette er i mest markedet lager produktet hvilken stirringer, ultra lav trinn SONY skiltprodukt, faktisk var krymper en utgave iPod skrog, funksjonen sikkert er MP3 hovedsakelig, ser bildet, filmen, det ikke hadde porten. Lagrer denne funksjon men faktisk ha. Hvordan mye penger gjorde De sier ? Bestemt billig, 1GB selger Deres 150RMB (tilnærmett 600 Yuan), De misliker dyrt, men også diskuterer, men sett i «kaller merke» på andelen, ikke trykker til 100 RMB under Arab Liga, kommer i har en titt varene, tar adskillige all ledninger ! Freetranslation er ikke bra Uansett, den koster cirka 600 Yuan, som blir rundt 472 norske kroner. Google 8732871[/snapback] Hehe, fikk følelsen av og lese The Mother of all Fortune Cookies! Namasté Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg