mons-ivar Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 :oops: Hei :oops: Prøver å sette opp sidene mine med lik layout. har lest noe om det med komandoen $_GET i en artikkel (EKS blablabla/index.php?ID=4) men er det noen som kan fortelle meg hva jeg skal sette inn i sidene mine for å få dette til å funke??? Håper på litt hjelp, da jeg er ny med PHP men syntes det er spennende. Har Apache server på maskinen til å teste ut med. Håper på rask hjelp[b[/b] Lenke til kommentar
Klette Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 <?php $_GET['ID'] ?> <?php echo " The id is $ID "; ?> Tror da det skulle være no sånt... Lenke til kommentar
christt Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 <?php $_GET['ID'] ?> <?php echo " The id is $ID "; ?> Tror da det skulle være no sånt... Nope! Sånn blir det: <?php echo " The id is " . $_GET['ID']; ?> //Eller sånn: <?php $id = $_GET['ID']; echo " The id is $id"; ?> Lenke til kommentar
Klette Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 funker fett med min metode... Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 *plystre* php.ini -Dante Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 funker fett med min metode... Ikkje dersom register_globals er slått av i php.ini... Lenke til kommentar
christt Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Akkurat som kilogram sier...så funker ikke din kode med register_globals off. Den første delen av koden din er derfor bare tull... Lenke til kommentar
Klette Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 nei, det er mulig Innrømmet jeg ikke akuratt det her?? Unødvendig komentar... :-? Lenke til kommentar
christt Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Det var ikke vondt ment! Jeg ville bare poengtere at: <?php $_GET['ID'] ?> slik at det ikke blir misforståelser... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå