Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Byttet HK, Restarter seg under last :S

Anbefalte innlegg

Har byttet fra et nVidia Hk til et Intel HK og brukt drivercleaner og alt sammen, har til og med lagt inn nye drivere for mitt nåværende HK :thumbup:

Men det som er at når jeg starter HL2, BF2 eller andre krevende ting både for CPU og GPU så fryser data'n og noen ganger går den rett til restart ......

Om none snart ikke har en løsning ser jeg bare for meg formatering :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har byttet fra et nVidia Hk til et Intel HK og brukt drivercleaner og alt sammen, har til og med lagt inn nye drivere for mitt nåværende HK :thumbup:

Men det som er at når jeg starter HL2, BF2 eller andre krevende ting både for CPU og GPU så fryser data'n og noen ganger går den rett til restart ......

Om none snart ikke har en løsning ser jeg bare for meg formatering :no:

8732436[/snapback]

Har du instalert Windows på nytt etter byttingen?

Lenke til kommentar
Alt er koblet til som det skal :S

Og neid et er et mATX HK så jeg har ikke noe molex kabel å koble til for ekstra strøm til skjermkort som ikke er nødvendig med mindre du klokker veldig mye :S

8732721[/snapback]

Så du har ikke strøm på grafikkortet? Da slokner pcen ganske fort skal jeg si deg. På mitt gamle 6600GT så fungerte ingen spill før ejg plugget i strømmen på det. Så putt på en strømkabel åp GPUen!

Lenke til kommentar
Så du har ikke strøm på grafikkortet? Da slokner pcen ganske fort skal jeg si deg. På mitt gamle 6600GT så fungerte ingen spill før ejg plugget i strømmen på det. Så putt på en strømkabel åp GPUen!

8732782[/snapback]

Jo jeg har koblet i ekstra strøm til skjermkortet, emn jeg har ikke koblet noen ekstra molex kontakt i HK for å gi skjermkortene ekstra strøm gjennom PCIe eler noe sånt :S

For vel bare ta en reformatering da ;(

Lenke til kommentar

8732782[/snapback]

Jo jeg har koblet i ekstra strøm til skjermkortet, emn jeg har ikke koblet noen ekstra molex kontakt i HK for å gi skjermkortene ekstra strøm gjennom PCIe eler noe sånt :S

For vel bare ta en reformatering da ;(

8733302[/snapback]

Du kan jo bare instalere windows over den gamle windowsen, og det meste blir spart :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Det stemmer overhodet ikke at man "må" reinstallere/formatere ved hk-bytte.

Det er ikke direkte feil å gjøre det "for å være sikker".

Problemene til The Ghost er *muligens* relatert til hk-bytte, og for å eliminere en feilkilde går det jo fortere å formatere/reinstallere enn å feilsøke etter hardware/software relaterte problemer.

Dersom problemet vedvarer etter reinstallering så må den "tunge veien" med systematisk feilsøking følges.

The Ghost:

Oppdater gjerne tråden her med resultat av reinstallering/feilsøking.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Vel jeg bruker DC så det drivere blir ikke noe problem ...

Har nå fått formatert og alt må lastes inn på nytt og alle adds+div må lastes ned på nytt :(

Men klarte å få tak i episode 1-22 av Jericho så nå skal jeg se det først ;)

Kan teste stabilitiet etterpå om jeg reker det idag da :innocent:

Lenke til kommentar

Beklager trippelpost, men så har de gått et døgn ca. mellom vær ;)

Nå helt plutslig så hangen seg under CSS spilling og lyden hang seg som en lang Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Måtte restart til :(

Må også ta inn og ut musa mi for hver gang den restarter med oppheng eller noe i den dur'n

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...