Mokko Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg prøver å få lastet ned Windows Media Player 11, sånn at jeg kan dele media med min PlayStation 3. For å få lastet den ned krever det at jeg "Validerer". Jeg trykker "Valider", den "tenker" i noen sekunder, og det kommer opp "TILLEGGSLISENSVILKÅR FOR MICROSOFT-PROGRAMVARE". Jeg Godtar, men får beskjed om at "oprativsystemet støttes ikke, Denne versjonen av Windows Media Player kan bare installeres på en datamaskin som kjører WIndows XP Service pack 2" Jeg har tidligere sett ett annent sted på Microsoft sine sider at Media Player 11 støtter mange forskjellige WIndows XP versjoner. Jeg vet ikke hvilken versjon av Windows XP jeg har, uten på selve PC-Boksen er det et merke hvor det bare står "Microsoft Windows XP". Er det noen som vet hvordan jeg kan fikse dette problemet? Eller om et annent sted jeg kan laste ned Windows Media Player 11? Lenke til kommentar
SelfDestructor Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg prøver å få lastet ned Windows Media Player 11, sånn at jeg kan dele media med min PlayStation 3. For å få lastet den ned krever det at jeg "Validerer". Jeg trykker "Valider", den "tenker" i noen sekunder, og det kommer opp "TILLEGGSLISENSVILKÅR FOR MICROSOFT-PROGRAMVARE". Jeg Godtar, men får beskjed om at "oprativsystemet støttes ikke, Denne versjonen av Windows Media Player kan bare installeres på en datamaskin som kjører WIndows XP Service pack 2" Jeg har tidligere sett ett annent sted på Microsoft sine sider at Media Player 11 støtter mange forskjellige WIndows XP versjoner. Jeg vet ikke hvilken versjon av Windows XP jeg har, uten på selve PC-Boksen er det et merke hvor det bare står "Microsoft Windows XP". Er det noen som vet hvordan jeg kan fikse dette problemet? Eller om et annent sted jeg kan laste ned Windows Media Player 11? 8732264[/snapback] Har du SP2? Last det ned her: http://www.microsoft.com/windowsxp/sp2/default.mspx Lenke til kommentar
GLOCK05 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Hvorfor ikke laste ned servicepack 2 da? For sen igjen !! Endret 29. mai 2007 av GLOCK05 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 OK, takk for linken, jeg fant ikke ut hvordan jeg kunne laste ned SP2. Skal prøve nå... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg får ikke lastet ned SP2, den laster til den kommer til mellom 7 og 85 %, og da bare stopper lastingen fullstendig opp... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 NOen som har noen idèer om hvordan jeg kan få lastet ned SP2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå