Poor Leno Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 iPoden min har ligget til lading i en del timer nå, koblet inn i maskinen min. Jeg har spilt dens filer gjennom iTunes. Når jeg plugget den ut av maskinen igjen nå, kjente jeg at bordet under den var varmt, og iPoden er varm på den øvre halvdel. Er dette naturlig? MvH Leno Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Strøm igjennom kretser -> Motstand ~ Friksjon -> Varme Helt normalt Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Har du laptop så kan det være at du har latt den ligge inntil viften. Da pleier iPoden å bli varm. Mvh Fat_Board Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Er nok selve Ipoden som ble varm, veldig vanlig elekronikk, særlig i så små elektriske produkter. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Strøm igjennom kretser -> Motstand ~ Friksjon -> Varme Helt normalt 8732439[/snapback] Virket logisk når du legger det frem sånn! Har bare ikke lagt merke til det før, samtidig med at det er noe gærent med podden. Harddisken fusker litt, tror jeg! Den lå på en tre-pult, så er bare den som kunne generert varmen! Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå