eivind04 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Bildet er tatt med canon eos 5. Hva synes Dere? Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Ikke no spesiell formening, anna enn at stubben/mosa muligens var litt lys, å den tingen som stikker opp i bakgrunnen var forstyrrende Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 For meg blir dette for "vanlig". Husk at motiver er noe vi alle ser rundt oss hver eneste dag, men mange legger bare merke til en brøkdel. Det er mye fordi vinkelen vi ser det fra blir den samme (ovenfra-og-ned). Om du ser noe, prøv å legg deg ned på bakken og se på det fra et annet perspektiv. Da blir det straks mer interessant. Her føler jeg at du kanskje kunne tatt bildet fra et mye lavere punkt. Gjør motivet mer interessant =) Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Syns det ble litt kjedelig, motivet er fint men det er noe som mangler.. Siden jeg ikke er noen fotoekspert kan jeg ikke si hva, men det er noe som mangler.. Lenke til kommentar
jammi Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Pent motiv dette Fikk meg til å tenke på fjordland; så godt, så enkelt! =) Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg syntes ikke det var noe spesielt med selve bildet; belysning, farger osv... Jeg vil heller kalle det mer Landart enn et godt fotografi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå