Submoose Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Jeg lurer på om viftene i NZXT Zero kabinettet er utstyrt med 3-pins eller molexkontakter (For å vite om det er verdt bryet å kjøpe 2 viftestyringer.) EDIT: leif Endret 31. mai 2007 av Submoose Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Bump... Nobody?? Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 er det vanlig at et hovedkort har 8 strømutganger for vifter sånn som dette kabinettet har. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Bortsett fra at bumping er en uting er det slik at de fleste viftestyringer jeg har hatt (mange) støtter vifter med både 3-pins og molex. (Det følger med overganger, som også kan kjøpes separat). Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Det var ikke det jeg lurte på. Jeg lurte på om viftene i kabinettet bruker 3-pins kontakter eller molex (Om det er verdt å kjøpe viftestyring) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Det var ikke det jeg lurte på. Jeg lurte på om viftene i kabinettet bruker 3-pins kontakter eller molex (Om det er verdt å kjøpe viftestyring) 8739565[/snapback] Ach-so.. Men det burde da la seg gjøre å følge produklinken via Komplett? Der finner du både spesifikasjoner og bilder.. som vedlagt i denne posten. (Dessuten kan du sjekke det første review'et jeg valgte). Dette er vel ikke "rocket science" akkurat.. dvs. å lære seg å finne slik informasjon. :!: Endret 30. mai 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Takker igjen for svar, og jeg har sett det bildet. (til NZXT) På bildet ser jeg Molexkontakter, men det kunne jo kanskje hende att dette var valgfritt (Avtagbar kabel mellom 3-pin -> molexkontakt) EDIT: Takk for linken! Endret 31. mai 2007 av Submoose Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå