Mr. Bojangles Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hei Jeg ser at mange lakkerere tar like mye som frontfangeren koster, bare for å lakkere den. Derfor lurer jeg på om jeg kan klare å få til et godt resultat selv, uten noen erfaring? Jeg tenkte i utgangspunktet bare å kjøre på med spraybokser, men så kom jeg på at jeg har en kompressor og lakksprøyte (som jeg fikk med) - dette gir vel et mer brukanes resultat? Noen som har noen tips, eller aller helst en guide med bileter? Takker Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Kompressor og sprøyte gir mye bedre resultat enn en boks, men jeg ville øvd på noe annet enn fangern først om du ikke har gjort det før.. Husk at det også er forarbeid inni bildet (stort sett). Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Hvis jeg kjøper en brukt fanger, trenge rjeg vel å gjøre følgende (?): * Pusse gammel lakk matt (trenger vel ikke grunning så lenge jeg har matt lakk under?) * Spraye på tynne lag med rett farge. * Spraye på klarlakk Trenger jeg å pusse mellom lagene, eller? Tror muligens jeg har tilgang til lakkrom òg. Lenke til kommentar
blizz Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hei =) Sitter også og lurer på framgangsmåte/det som er verdt å vite om "hjemmelakkering." Så om noen hadde kunne laget/har liggende en guide eller lignende med det mest vesentlige og grunnleggende, så hadde det vært utrolig kjekt =) På forhånd takk Mvh Tommy Lenke til kommentar
blizz Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Er en liten guide her. 8771857[/snapback] Takker og bukker !! Var akkurat noe slikt jeg letet etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå