John Keats Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Har seg sånn at jeg har 4CD-versjonen av TLJ ( Ikke Dreamfall ) som jeg skal installere på Vista da det er lenge siden jeg spilte denne. Men den bare kræsjer på menyen? Noen som vet om det i det hele tatt er mulig å spille dette å Vista eller om jeg må gå tilbake til XP? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Dreamfall fungerer iallefall ikke. Du må nok tilbake til XP for å spille disse flotte spillene! Hvis ikke det kommer noen patcher etterhvert... Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Dreamfall funker som faen på Vista den Men får ikke til TLJ Lenke til kommentar
covah Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Standard svaret her er vel: Har du prøvd i kompatibilitetsmodus? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hvordan får jeg Dreamfall til å fungere? (Sorry hvis jeg stjeler tråden din litt) Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Jepp.. I kompatibilitet for 98 så klarer den seg frem til man kan styre seg, men der krasjer den *sukk* så jeg må altså gå tilbake til XP? Finnes det ikke noen 98-emulator eller noe som kanskje kan kjøre den? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Hvordan får jeg Dreamfall til å fungere? (Sorry hvis jeg stjeler tråden din litt) 8731744[/snapback] Jeg installerte det bare og da virka det.. Husk å skru av UAC ( User Account Control ) ellers får du den nok ikke til. Start -> Kontrollpanel -> Sikkerthetssenter -> Slå av Brukerkontroll -> Reboot Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Det skal testes! Takk skal du ha! Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Sorry for at jeg stjeler tråden din litt, men hva er forskjellen på "The Longest Journey" og "dreamfall"? Spillet heter jo "Dreamfall: The longest Journey" ikke sant? Eller fins det to drømmefall spill? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 The Longest Journey er fra 1999 så vidt jeg vet =) Dreamfall: The Longest Journey er en oppfølger. Lenke til kommentar
covah Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Har du sett denne siden? Virker som om det er Vista støtte for The Longest Journey fra og med versjon 160. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Har du sett denne siden?Virker som om det er Vista støtte for The Longest Journey fra og med versjon 160. 8732225[/snapback] Har sett den ja, men er bare patcher der til 2CD-versjonen. Jeg har 4 CD's Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå