ziller_ Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Noen som har hatt boot virus. Eller veit hvordan man fjerner det ? Jeg har prøvd å formatere men det går ikke !Står at jeg har boot virus så det går ikke å formatere. Noen som veit hvordan man fjerner det ? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Se denne tråden....: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=7...6071&highlight= Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Alternativt så booter du fra en ren boot disk (En du VET er laget på en ren maskin) og passer på at format commandoen er på disken. Fungerer også (Om du har FDD ) Lenke til kommentar
Haraldty Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Normalt så må du starte enten en floppy eller CD rom med antivirus program og få sjekket bios. En annen årsak kan være i noen tilfelle med stor harddisk så kan man få feilfeilding selv om du ikke har bootvirus. Dette gjelder meg selv med 60gb HDD Maxtor hvor MAXTOR programmet som kontrollerer hardisken skriver til bios. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 ALternativet til å formatere kan være å slette disken via Fdisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå