Telcontar Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Jeg burde da ha nok datakraft til å kjøre dette spillet (sjekk siggen), men spillet hakker noe voldsomt (t.o.m. i 640x480 med alle settinger på low). Spillet er rett og slett uspillbart. Jeg har alle nyeste oppdateringer som er mulig å få tak i. Noen hint?? Telcotar Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Telcontar; du må nok se det i øynene: PC-en din er utdatert! :razz: Hihi... hvor gammalt er detta spillet da? Kanskje det er for gammalt, eller kanskje det ikke støtter OS'et ditt, eller kanskje du har noen forstyrrende drivere. Kan være så mangt. Hva med å kjøpe mer RAM? :razz: Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 27. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2001 Morsomt ja, men seriøst. Jeg må få igang spillet skikkelig, har alltid digga helikopter spill. Kjører jo Colin McRae Rally 2 i 1280x1024 i 32bit med det meste på high detail. Andre spill funker også fint på denne oppløsningen. Telcontar Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Se på det midterste jeg skreiv da. :smile: Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 27. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2001 Spillet har nettopp kommet ut, regner med at den støtter WinXP. Om jeg har forstyrrende drivere burde vel gitt utslag i andre spill også. Får vel prøve å reinnstallere spillet igjen :sad:. Telcontar Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Ja, det hjelper ofte! Du kjører ikke GoBack eller noe slikt, slik at HD'en jobber konstant da? Da begynner jo spill å hakke... Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 27. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2001 Nei, kjører ikke Go Back (hva er det??). Utrolig kjedelig når jeg har denne maskinen og ikke kan kjøre spillet skikkelig. Telcontar Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Noe à la Norton Ghost. Ironisk nok følger GoBack med i Norton Sysworks. Men forskjellen ligger vel i at du selv velger når du skal bruke Gjost. GoBack kjører konstant i tilfelle systemkræsj. Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Er en bug i nvidia driveren for xp og geforce kort, har hatt samme problem med spillet, men ordnet seg da jeg oppdaterte via driveren (amd kort) og gikk ned til en eldre geforce driver. Hardware.no har en artikkel på dette nå nylig et sted. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 27. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2001 Har ATI Radeon 8500 som du kanskje ser, det er helt sikkert ett driver problem det er det ikke tvil om. Får snart GF3Ti500 så jeg får vel prøve å løse det da. Telcontar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå