Skaufjord Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 har en samsung 172t lcd skjerm. den begynner å bli litt skitten. har sett litt rundt på nettet og jeg kom over et sted som prata om å bruke et "lint-free cloth". nå er ikke jeg helt sikker på hva det er og ordboka gjorde meg ikke noe klokere. tidligere har jeg bare brukt et reint lommetørkle og tørka forsiktig, men det biter ikke så bra og en del møck blir igjen. noen tips om rengjøringsmidler/metode? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 "Lint free cloth" = papir-/eller tøyfille som ikke loer, eller legger igjen små rester under rengjøringen. Slik kan kjøpes i databutikker eller f.eks. hos officeshop.no Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Hvorfor ikke gjørde som meg bruk vanlig tørkepapir og ajax eller no Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Vanligpapir og tøy loer..., tror ikke det har så mye å si. Men hvis du går på ski så sier skifolka at fiberlene ikke loer..., tror heller ikke brillekluter loer, ikke skinnkluter heller (de du pusser vinduer med). Så det finnes mange billige løsninger enn å bestille fra en dyr databutikk... Lenke til kommentar
espenf Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 noen tips om rengjøringsmidler/metode? Se her: http://barbara.no/tester/laptopcleanser/index.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå