Kakofoni Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg har et problem med den midlertidige PC'en min. Det har seg nemlig slik at etter at jeg fikk rippet og synkronisert musikken i de nye CD'ene mine, nekter Windows å la meg flytte over bildefiler som skal illustrere album-coveret til CD'ene. Før har jeg bare trengt å laste ned et bilde fra Amazon/Wikipedia/etc., kalle bildet for "Album Art" og flytte bildet over til sin respektive plassering. Om jeg gjør dette nå, får jeg en boks med denne teksten rett i trynet: Kan ikke kopiere fil Filen Album Art støttes ikke på denne enheten. Denne enheten godtar bare følgende: lyd, spilleliste, lydalbum og mappe. Jeg trykker på "Hopp over", "Avbryt" og "Lukk", men filen blir der den alltid har vært; Der den ikke skal være. Og dette er veldig irriterende. Jeg kan ikke flytte over bildefilene mine til bildemappen heller! Sansa skal i tillegg støtte JPEG-filer, de filene jeg bruker, og alltid har brukt. Hjelp en pedantisk stakkar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 implementer album arten i filene ved hjelp av eks mediamonkey... og kutt ut MTP krappet, UMS ftw Enkel sak å sette på ums (MSC) i settings menyen Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 implementer album arten i filene ved hjelp av eks mediamonkey... og kutt ut MTP krappet, UMS ftw Enkel sak å sette på ums (MSC) i settings menyen 8732124[/snapback] Ok, og hva er MTP og UMS? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 ums/msc er da den kommer opp som flyttbart media i windows... da kan du overføre akkurat hva du vil (tror album art må være implementert i fila for å virke men du får da iallefall overført bildet, om du så ikke kan bruke det ). MTP er noe dritt som gjør at den, vel, kommer opp slik som du har den på maskina. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 ums/msc er da den kommer opp som flyttbart media i windows... da kan du overføre akkurat hva du vil (tror album art må være implementert i fila for å virke men du får da iallefall overført bildet, om du så ikke kan bruke det ). MTP er noe dritt som gjør at den, vel, kommer opp slik som du har den på maskina. 8744135[/snapback] Det har faktisk, til nå, alltid funket å bare stappe inn album art i form av .JPEG helt manuelt. Men det er bare det at nå får jeg ikke lov. Men nå skal jeg prøve og se hvordan det går. I morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå