Gå til innhold

Windows nekter å overføre bilder til min SansaE280

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med den midlertidige PC'en min. Det har seg nemlig slik at etter at jeg fikk rippet og synkronisert musikken i de nye CD'ene mine, nekter Windows å la meg flytte over bildefiler som skal illustrere album-coveret til CD'ene. Før har jeg bare trengt å laste ned et bilde fra Amazon/Wikipedia/etc., kalle bildet for "Album Art" og flytte bildet over til sin respektive plassering. Om jeg gjør dette nå, får jeg en boks med denne teksten rett i trynet:

Kan ikke kopiere fil

Filen Album Art støttes ikke på denne enheten. Denne enheten godtar bare følgende: lyd, spilleliste, lydalbum og mappe.

Jeg trykker på "Hopp over", "Avbryt" og "Lukk", men filen blir der den alltid har vært; Der den ikke skal være. Og dette er veldig irriterende. Jeg kan ikke flytte over bildefilene mine til bildemappen heller! Sansa skal i tillegg støtte JPEG-filer, de filene jeg bruker, og alltid har brukt.

Hjelp en pedantisk stakkar. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

implementer album arten i filene ved hjelp av eks mediamonkey... og kutt ut MTP krappet, UMS ftw ;) Enkel sak å sette på ums (MSC) i settings menyen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

ums/msc er da den kommer opp som flyttbart media i windows... da kan du overføre akkurat hva du vil (tror album art må være implementert i fila for å virke men du får da iallefall overført bildet, om du så ikke kan bruke det :p). MTP er noe dritt som gjør at den, vel, kommer opp slik som du har den på maskina.

Lenke til kommentar
ums/msc er da den kommer opp som flyttbart media i windows... da kan du overføre akkurat hva du vil (tror album art må være implementert i fila for å virke men du får da iallefall overført bildet, om du så ikke kan bruke det :p). MTP er noe dritt som gjør at den, vel, kommer opp slik som du har den på maskina.

8744135[/snapback]

Det har faktisk, til nå, alltid funket å bare stappe inn album art i form av .JPEG helt manuelt. Men det er bare det at nå får jeg ikke lov. Men nå skal jeg prøve og se hvordan det går. I morgen. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...