Mr.Anki Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hei. Hva er i bundelen på XFX 8800 gtx XXX versjon? Har prøvd å søke litt med fant det ikke Gjeren bilder! mvh Mr.Anki Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Bundelen till denne er bare det du trenger (DVI til VGA, manual, kabler) The bundle is no-nonsense; you’ve got the manual and install guides, two DVI to VGA adaptors, and the TV out cable. Personally, this fits my tastes just fine because I don’t see a reason to include some game or software that likely will never find its way on to my PC and if it keeps the price down all the better. Endret 29. mai 2007 av Submoose Lenke til kommentar
Phrenetic Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Hei. Hva er i bundelen på XFX 8800 gtx XXX versjon? Har prøvd å søke litt med fant det ikke Gjeren bilder! mvh Mr.Anki 8731304[/snapback] Heisann! Om jeg ikke husker veldig galt så var det vel kun overgang ifra DVI/VGA og driver cd`n som fulgte med. Ikke noe mere. Edit: Var i esken og sjekket. Det følger med 2xDVI-> VGA overganger, 1x SVHS kabel, og 1xSVHS -> RGB overgang og cd med drivere på. (Ja, kortet var jo seff også med) OBS. Dette er GTX, ikke GTX XXX. -B- Endret 30. mai 2007 av Phrenetic Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Dvs. liten bundle i forhold til mange andre 8800GTS/GTX kort. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Vil tror det ikke er noe forskjell på vanlig versjon og XXX versjon. Lenke til kommentar
Phrenetic Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Dvs. liten bundle i forhold til mange andre 8800GTS/GTX kort. 8743269[/snapback] Jeg for min del gir litt faen i hva som egentlig følger med. Jeg kjøper ting pga tingen, ikke pga tilbehøret. Og når jeg fikk kortet for 1000kr mindre enn hva andre solgte det for, så var det for meg ingen tvil. Har heller aldri angret et sekund heller! -B- Lenke til kommentar
ikek Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Det er vel slik at prisforskjellen mellom GTX kort fra forskjellige produsenter varierer innenfor et "range" på ca 500kr (range kan være større eller mindre gadd ikke å sjekke prisguideen) Da kan bundelen, ha innvirkning på hvilken produsent man velger å kjøpe kortet fra -Sånnsett tror jeg du har misfortått litt. Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 ASUS har som regel gode bundeler, men de er jo også en god del billigere enn XFX. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå