Gå til innhold

En morderisk dusj (Trykk)

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det passer inn her. Men tenker meg det er noen her som kan gi meg svar.

Dusjen i leiligheta mi er slit at den har en krane, der vannet renner ut av når du skrur den på. Så må du løfte opp en "knapp" for at vannet skal komme opp og ut av dusj hodet.

Så har det seg slik at om jeg banker ned "knappen" mens dusjen er på. Så går den helt i surr. Sist gang slo den meg så hardt i hodet at jeg måtte bli hjemme fra jobb.

Hva skyldes dette ? Vanntilførsellen blir jo umiddelbart stoppet ut av dusjhodet når jeg slår ned knappen.

Men jeg ser egentlig ikke helt logikken.

Om det ikke er klart nok. Jeg MÅ slå av vannet før jeg trykker ned knappen. Ellers flyger dusj hodet i alle kanter (Og kroppsdeler).

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når dusjhodet har vanntrykk så utsettes det for en kraft motsatt av vannretningen.

Nå regner jeg med at du har dusjhodet over deg og vannet kommer ut nedover.

Når du da brått stenger vanntilførselen vil spennet i festet til dusjhodet trekke det ned i ett rykk.

Spennet blir frigjort plutselig.

Står du da nærme nok får du deg en kakk.

Regner med at det er den naturlige forklaringen på dusjmysteriet ditt.

Legg gjerne ut bilder av gjerningsdusjen.

Lenke til kommentar

Det du sier gir mening.

Jeg prøvde å med vilje å gjøre det samme idag, men det fungerte faktisk ikke. Syntes det var merkelig, jeg gjorde jo det samme.

Tror dusjen er for liten til at jeg klarer å ta et bilde inni den. Kan prøve når jeg kommer hjem

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hva sa du måtte ta fri fra jobb? "Kan desverre ikke komme, da jeg har blitt skamslått av en dusj".

8860892[/snapback]

Hehe, nei. Jeg sa jeg hadde klart å slått meg i hodet så hardt at jeg ble liggende en stund.

Ståle: Det er vel ikke noe problem. Jeg bare glemte det, halvtrøtt og små stressa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...