Pysj Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Svensker kan nå kjøpe seg ut av telefonsamtalene de helst vil slippe å ta. Les mer Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg skal være så tøff å si at dette er nesten mer hjerteløst enn å lavære å ringe dine kjære (les: gammle foreldre og slikt). Jeg blir nesten dårlig av tanken på å betale noen andre for å ringe dine kjære på gammlehjem. Da kan man likså greit glemme dem for godt. Selv om tanken er god så betyr det ikke at det er den rette tingen å gjøre. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hm, jeg ville ikke akkurat blitt veldig begeistret om det er en stand-in person som ringer meg i stedet for personen jeg faktisk ønsker å snakke med. Lenke til kommentar
Lagenfedraough Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Velkommen etter. Over en uke etter emnet er blitt omtalt på radio og i aviser. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Velkommen etter.Over en uke etter emnet er blitt omtalt på radio og i aviser. 8736856[/snapback] Wnat he said ^ Hørte dette på radio i forrige uke eller no. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 føler man seg mindere ensom av å bli opringt av en vilt fremmed person som ikke vet en dritt om hva som foregår i livet til den du gjerne skulle pratet med? Og samtidig få bekreftet at dine "nære" er så lite interesert i å bruke tid på deg at de er villig til å bruke penger på å få slippe. Lenke til kommentar
Knocksock Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Velkommen etter.Over en uke etter emnet er blitt omtalt på radio og i aviser. 8736856[/snapback] Wnat he said ^ Hørte dette på radio i forrige uke eller no. 8736878[/snapback] Er det noen av disse som føler seg ensom og trenger en oppringning tro ? Samme det om det er "gamle" nyheter - jeg hadde ikke fått det med meg. Ikke alle som hører på radio og ser på TV..etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg