abene Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Her får du oversikt over programmer som gir deg informasjon om maskinvare og programvare i PC-en din. Les mer Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Var PC Wizard nevnt? Den gir mye informasjon om PCer. Alle bør vel ha et eller annet slikt program på pcene sine. Det er fryktelig greit å vite maskinvaren om jeg skal hjelpe noen. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Everest anyone? Joda, Home edition utvikles ikke lenger, men 2.20 (eller hva som var nyeste) funker fett den. Ellers kan man jo *kjøpe* ultimate edition Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Everest anyone?Joda, Home edition utvikles ikke lenger, men 2.20 (eller hva som var nyeste) funker fett den. Ellers kan man jo *kjøpe* ultimate edition 8731238[/snapback] Everest er det absolutt beste, etterfølgt av SIW. Everest for alle penga! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Everest tilbakeholder vel en del informasjon i den uregistrerte versjonen? Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 ja, i den uregistrerte tilbakeholder den info. AIDA32... er ikke dette det som var Før everest kom da? :-/ Lenke til kommentar
Teroedni Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hmm dere glemte Linux men eg kan anbefale eit for dere Hardinfo er eit velldig godt program for linux som inneholder både informasjon og benchmark. Ligner litt på Everest. http://hardinfo.berlios.de/web/HomePage Anbefales for Linux brukere Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jo, Aida var før Everest. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg savnet også umiddelbart Everest fra testen. Litt dumt å ikke ta den med, selv om det er betalvare. Lenke til kommentar
Del Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hmm dere glemte Linux men eg kan anbefale eit for dere Hardinfo er eit velldig godt program for linux som inneholder både informasjon og benchmark. Ligner litt på Everest. http://hardinfo.berlios.de/web/HomePage Anbefales for Linux brukere 8731960[/snapback] Takk for linken. Kan vel nevne de tekstbaserte discover og hwinfo i samme slengen. Flott artikkel Arsæll, sikkert mange som setter pris på disse programmene. Ikke alltid like lett å finne ut av gamle maskiner man kommer borti, og jeg føler vel at det menigmann finner ut fra MS-win er ofte altfor begrenset uten slike applikasjoner. Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Har FreshUI. Har bare testet det en gang, er det bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå