newsflash Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Heisann! Skal kjøre ett script når maskinen logges på, samme hvilken bruker som logger seg inn. Har laget ett eget OU for denne maskinen og prøvd å sette på en group policy i AD. Under computer configuration -> Windows Settings -> Scripts -> startup har jeg lagt inn scriptet. Men jeg får ikke dette til å fungere, det virker ikke som om scriptet kjører i det hele tat. Jeg får kjørt scriptet manuelt fra klientmaskinen. Noen innspill? Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 hvorfor legger du ikke scriptet i logon profilen til brukeren? Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Det skal kjøres uansett hvem som logger seg på. Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Heisann! Skal kjøre ett script når maskinen logges på, samme hvilken bruker som logger seg inn. Har laget ett eget OU for denne maskinen og prøvd å sette på en group policy i AD. Under computer configuration -> Windows Settings -> Scripts -> startup har jeg lagt inn scriptet. Men jeg får ikke dette til å fungere, det virker ikke som om scriptet kjører i det hele tat. Jeg får kjørt scriptet manuelt fra klientmaskinen. Noen innspill? 8730750[/snapback] Har du prøvd å legge det under User Configuration istedet for Computer Configuration?! Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Takk, det fungerte (nå føler jeg meg litt dum). Var helt sikker på at man måtte legge den under computer configuration for at det skulle kjøres på maskina og ikke per bruker. Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Takk, det fungerte (nå føler jeg meg litt dum). Var helt sikker på at man måtte legge den under computer configuration for at det skulle kjøres på maskina og ikke per bruker. 8732206[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå