Gjest Gjest_Blør Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg sitter her å blør så blodet rennet ut av munnen på meg. Det er ikke så kjempe lekkert. Det slutter bare ikke å blø Noen som har tips til hvordan jeg kan få det til å slutte å blø Kan liksom ikke ha plaster i munn eller Lenke til kommentar
Steina Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Prøv å press fingeren mot såret, og ha press på såret i noen minutter.. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Blør Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Takker for tipset. Gikk bedre nå, Holder litt papir der. Du har vel mye erfaring med slike ting ang sår osv, siden du har blitt steina Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Første jeg tenkte var sjørbuk. Får du nok C-Vitaminer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå