VikinGz Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 det beste er vell egentlig i å slutte å miste den. Men har ikke elkjøp noe sånn forsikring? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 egenandelen går bort hvis et par har hver sin inboforsikring på samme hus Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Elkjøp, expert, lefdal, siba, japanphoto osv selger alle skade og uhellsforsikring sammen med nye mobiler . Spør disse ved kjøp av ny mobil. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 I min butikk så kan vi tegne en slik forsikring i (kort tid) etterkant, kravet er at den er kjøpt på en elkjøp og at vi får sett alt (Tilbehør etc.) og testet produktet. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 egenandelen går bort hvis et par har hver sin inboforsikring på samme hus 8747883[/snapback] Delvis feil! Det er spesielle selskap som tilbyr dette, og det er ikke gjeldende for alle selskap. De jeg veit har en slik løsning, er hvis mor og far begge medlemmer av LO. De vil da få en forsikringspakke som heter LO favør, hvor de da ikke har noen egenandeler på forsikringer whatsoever! Dette er i mine øyne den eneste forsikringen som er jevngod/bedre på ENKELGJENSTANDER, enn de forsikringene elkjøpt/expert osv tilbyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå