Major Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 jeg tebkte jeg skulle kjøpe denne https://prisguiden.no/product.php?productId=42802 så ser jeg at det er billigst fra shg.no, men må jeg betalle toll, siden det er ifra dk? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Nei.. Kun frakt kommer i tillegg. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Frakten kan være litt dyrere enn "norske" webshoper, så det kan lønne seg å betale 10-20 kroner mer hos enn annen webshop (ala PS Data). Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Skal du bestille kun disken blir det fort litt dyrt da de ikke tar VISA. Du må bestille i postoppkrav med de tilleggsutgiftene det innebærer. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Det stemmer ikke. De tar Visa nå, men det er ikke fryktelig lenge siden det var som du beskriver. Se:SHG Endret 29. mai 2007 av heisann80 Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Det stemmer ikke. De tar Visa. Om i tvil kan du ta en kikk til høyre/toppen av siden SHG 8736337[/snapback] Ok, det gjorde de ikke sist jeg bestilte (1 år siden). Fint du fikk klarhet i det. =) Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) jeg tebkte jeg skulle kjøpe denne https://prisguiden.no/product.php?productId=42802 så ser jeg at det er billigst fra shg.no, men må jeg betalle toll, siden det er ifra dk? 8730568[/snapback] ? SHG har lageret sitt i Oslo, så det er no problemo.... (?) Så nei, det er ikke noen andre forskjeller ifra en helnorsk butikk. Eneste som skiller helnorske og SHG.no, er vel at noe av skriften på nettsiden er på dansk.... Handla der selv mange ganger, og de leverte inn pakkene både raskt og sikkert inn til Oslo's omlastingsterminal. (norske nettbutikker som ikke er i Oslo må som regel gjennom en ekstra postterminal som jeg har opplevd, så strengt tatt så er det korteste veien til meg) Bor ca 4 mil ifra Oslo. Edit: Eneste jeg har merket er at faktisk blir på 125kr uansett hvor mye og stor pakke jeg bestiller. (noen over 15-20kg, andre rundt 1kg) Til fordel og ulempe for noen. Endret 29. mai 2007 av andrull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå