Gå til innhold

Er briller fint/trendy?


Anbefalte innlegg

Heisann. Da har denne bjørnen bevegd seg ett skritt lengre inn i moteland. Første eksamen av fire er nå unnagjort og da var i forbindelse med et bilde i denne eksamenen i norsk at denne bjørnen innså én ting: Briller er stygt!

 

Briller har jo forsåvidt en funksjon annet enn å se bra ut, så jeg skjønner jo at de må brukes, alternativt finnes det også linser som gjør samme nytten. Men det må da gå an å ta av seg disse når du blir tatt bilde av? Uansett ser jeg ofte folk går med både vanlige briller og diverse funky (og etter mi mening) stygge briller.

 

Ekstremtilfeller av stygghet:

magnus_briller_for.jpg

23_Oda_med_briller.JPG

(hvorfor putter de stygge briller på babyer som ikke trenger de, det er jo ikke fint?)

 

 

Er dette fint da?

brilledesignkvinne.jpg

brille-harry.jpg

 

 

Er briller objekter som bestandig er inn? Har du noen briller som faktisk er fine å se på, og som passer deg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Det er noen som kler briller så utrolig bra. Er ikke noe fan av briller egentlig, men det er stilig hvis de passer personen.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Alle kler ikke alle typer briller, men stort sett alltid vil man kunne finne et brillepar som passer til en person... :)

 

Edit: Ja, jeg bruker briller og jeg vil si de passer til meg... Det er ikke alltid like praktisk med briller, men jeg har ikke prøvd linser så jeg kan ikke sammenligne det...

Endret av morra
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

De fleste kler briller hvis de bare får på seg noen briller som passer ansiktsformen deres. Jeg trodde aldri i livet at det fantes briller som så bra ut på meg, men der tok jeg feil, og jeg fikk synet tilbake i samme slengen. Alle jeg kjenner som bruker briller kler de brillene de har.

 

Det eneste jeg ikke liker er solbriller som er så store ser ut som de er laget til Powerpuffjentene. Hvis jeg hadde hatt lyst å få solbrilleskille som dekket halve ansiktet kunne jeg liksågodt gått med snowboardbriller :wee:

Lenke til kommentar

Bruker briller når jeg ikke orker å ta på meg linser. Syns jeg kler briller ganske bra, men det er helt avhengig av hva jeg har på meg. Har jeg på meg hettegenser så ser det rart ut med briller, men har jeg på meg en vanlig genser derimot, kler jeg brillene mine veldig godt.

 

Det stemmer også at noen får et mer intellektuelt uttrykk med briller, men det kommer ann på hva slags klær personen går med.

Lenke til kommentar

Helt enig i det som blir sagt om at noen kler briller godt, mens andre kler det dårligere. Dette varierer selvsagt ikke bare etter personen, men også etter hvilken klesstil vedkommende har, og etter hva slag brillemodeller det er snakk om.

 

Selv synes jeg at jeg kler briller ganske dårlig, og det er grunnen til at jeg skal skaffe meg linser etter at jeg har vært hos øyelegen om to uker ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...