Kimelimm Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hei! HVordan spiller man Toribash? ser at folk klarer og styre dem skikkelig, men jeg klarer ikke å le'e på dem engang, hjelp! Lenke til kommentar
Jext Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Du finner nok masse om dette på forumet til spillet. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Antar du alt har funnet ut at du kan styre lemmer ved å trekke samme, støte ifra, låse og slappe av i de ulike leddene ved å klikke på de? Utover dette er det bare eksperimentering som skal til. Er vanskelig å få til noe fornuftig til å begynne med, men etterhvert får man teken på det Lenke til kommentar
xstian Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Haha steike for et bra spill! Jeg får det til å se ut som titten tei med parkinson hver gang... Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Man trykker inn space for å gå fremover i planleggingen. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Man trykker inn space for å gå fremover i planleggingen. 8734914[/snapback] Går man i options kan man også velge lengden på hvert intervall. Her kan man også stille inn hvor mye kraft som må til for at leddene skal gå i stykker, og armer og ben og det som er kan rives i biter Lenke til kommentar
Jext Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg fant ut at det lønte seg å bare kjøre på med multiplayer, man lærer av å bli eid Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Har spillt toribash en god stund nå, bikket svart belte her forlenden. Men de eneste tipsene jeg kan gi er at til mer du greier å bruke "abs,glute og lumbar", til letter vil det være å holde seg på beina gjennom en kamp. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Du klikker på leddene som simulerer bevegelser når du strammer en muskel. Om vi tar høyre bryst som eksempel: om den store halvsirkelen er på høyre side av den innerste kulen, bil han slå armen mot høyre, eler hele sirkelen dekket, vil den låse seg. Kun føtter og hender kan touche bakken. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 ta toruralen som gjir deg en in-game guide:) Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jepp du kan sklaffe deg det her: http://www.toribash.com/ Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Toribash pwner ;D Rank 2310 nå ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå