NERV Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Jeg skal installere en WD 120 GB SE HD som slave på en maskin med winXP. Stilte jumperen til Slave og koblet till på den samme ledningen som min hoved HD (primary master). Når Windows started kom det et ikon som sa at ny hardware var funnet. I hardware listen i kontrollpanel står det to WD 120 GB hd'r, men jeg får ikke hd'n frem i explorer/my computer. Noen ideer? Lenke til kommentar
laris Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 oppgradere bios.har du restarta maskin Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Hei Du må formatere disken før den kan brukes. Gå i Adminstrative verktøy, Datamaskinbehandling, Diskbehandling. Så finner du det der. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Hei Du må formatere disken før den kan brukes. Gå i Adminstrative verktøy, Datamaskinbehandling, Diskbehandling. Så finner du det der. Skulle til å si det før jeg leste denne posten. Når disken er helt ny, er den uformatert. da må du formatere den ja. når du kjører XP vil jeg anbefale å formatere den til filsystemet NTFS. Lenke til kommentar
Wilhelmsen Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Formater og partisjoner før bruk. Lenke til kommentar
NERV Skrevet 1. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2003 Takker Den er oppe å går nå, men virker noe sein. Ville det være en fordel å kjøre begge HD'ne som master med cd rom og brenner some slave? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå