monirha Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Er det noe dere angrer på? Skulle ikke gjort det sånn og sånn.. Skulle ikke brukt det og det? For lite kjøkken? Bad? For lite skap? Roterom? osv.. Vi skal bygge hus.. Jeg hører stadig om folk som angrer på noe de har bygd. Jeg prøver å ikke gjøre så altfor mange sånne feil.. Har du noen smarte løsninger eller løsninger som ikke var så smarte alikavel..? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Gjør deg HELT HELT HELT 100% ferdig før du flytter inn. HELT ferdig. Om du "skal ta de listene senere", blir det aldri gjort Dessuten er jo planleggingen en viktig faktor. Finn ut hva du vil ha først, så sjekker du fallgruvene Lenke til kommentar
monirha Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Vi har planlagt i et-par år, men er alltid noe du ser bort fra. Har tegnet ferdig, og begynner å se begynnelsen på å begynne snart. Flytte inn før det er ferdig skjer nok uansett.. Bor hos svigers og orker ikke bo her stort lenger, så med en gang vi kan flytte flytter ivertfall jeg! Men skjønner hva du mener.. Hadde nok gått raskere å bygge det helt ferdig først. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Om jeg skal bygge selv, ville jeg hatt et sentralisert "koblingsrom", med Servere, telefonsentraler, alarmer, eventuelle sikringsskap og applikasjonspaneler, o.l. Ville også gått for kablet nettverk i alle rom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå