Gå til innhold

Ny sykkel til 6000-7000,-. skal være skikkelig !

EspenFe

Anbefalte innlegg

Hei. Skal kjøpe få meg ny sykkel nå, og har et budsjett på 6000-7000,-.

Jeg vil ha en bra sykkel med bra gir, som holder lenge ,Kanskje skivebremser, pent design.

Skal kjøpe fra en butikk i byen.

i byen så har vi butikkene ;

G-sport

Sykkelhuset

Intersport

jeg tenkte på merkene Giant eller Scott, men de blir vel for dyre ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil bare si at hold deg langt unna scott, maken til dårlig kvalitet skal du leite lenge etter, har hatt 2 sykler fra de og samme dritten begge to, første problemet begynte vel etter en uke og etter det så har det bare blitt flere og flere problemer. Syklene har vært inne på reperasjon utallige ganger men når noe er fikset blir noe annet ødelagt.

Lenke til kommentar
Vil bare si at hold deg langt unna scott, maken til dårlig kvalitet skal du leite lenge etter, har hatt 2 sykler fra de og samme dritten begge to, første problemet begynte vel etter en uke og etter det så har det bare blitt flere og flere problemer. Syklene har vært inne på reperasjon utallige ganger men når noe er fikset blir noe annet ødelagt.

8732879[/snapback]

Takk for svar. Noen som anbefaler merker da ? Giant, men blir det for dyrt ? Modell ?

Lenke til kommentar

8732879[/snapback]

Kan det ikke hende at du har fått noen dårlige sykler da ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...