Rune S Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Hvis jeg kjøper xbox live starter kit i England eller et annet land med Pal kan jeg da bruke det her i norge? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 ja, men pass på at det er 230v og ikke 110. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 ja, men pass på at det er 230v og ikke 110. Ja, siden du kobler xbox-live kittet til 230volten så er jo det VEEELDIG viktig... Lenke til kommentar
larsugle Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 du kan ikke kjøpe fra england og spille live i norge i dag....snakka med de xbox folka og de sa at jeg ikke kunne kjøpe starter kten i england og så bruke den i norga Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg tror Microsoft ville sagt at du ikke kan gjøre det uansett, men jeg har hørt om flere som kjører utenlandsk Live! i Norge allerede. Men jeg har bare hørt rykter altså. Lenke til kommentar
larsugle Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 kan ikke dere som har kjøpt starterkiten fra utlandet skrive om dere klarte og bruke den eller ikke Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Jeg har skrevet et svar på en annen tråd, og jeg kan bare si at det er RÅTT!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå