Gå til innhold

[løst]Netshop har nå hjulpet meg, men det tok lang tid


Anbefalte innlegg

Hvorfor er du så redd en diskusjon om det da?

 

Synes det er meget interessant og relevant hvordan de formulerer seg ved reklamasjon.

8759055[/snapback]

Jeg er ikke redd for en diskusjon. Jeg syntes vi bare kan være spart for en lang tråd som eser ut i usakligheter. Uansett om NetShop formulerte seg klønete (noe de burde ryddet opp i internt slik at de ordlegger seg korrekt i fremtiden), så er saken avsluttet da det ikke foreligger noen grunnlag for reklamasjon.

8759078[/snapback]

 

 

Hvordan kan du si at det ikke foreligger grunnlag for reklamasjon?

Har du med egne øyne sett dette headsettet??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La oss ikke dra dette ut i en metadiskusjon om tråden blir stengt, jeg legger lista for stenging høyt, jeg foretrekker å ikke la brukerer som poster tull ødelegge for alle deltagere i tråden, da vet dere hvordan det ligger an, og vi penser oss inn på saken.

 

Ellers ser jeg gjerne at folk sparer seg for tøv om hvor folk jobber. Og man må ikke mate trollene heller ;)

 

AtW

Lenke til kommentar
Jobber du i Netshop?

8759060[/snapback]

Nei, jobber du for Forbrukerrådet?

 

Det er nettopp slike idiotiske spørsmål/ytringer som forsøpler forumet.

8759086[/snapback]

 

Hmm, er da du som uttaler deg skråsikkert i en reklamasjonssak.

 

Bare lurer på hvilket grunnlag du uttaler deg.

Lenke til kommentar
Hvordan kan du si at det ikke foreligger grunnlag for reklamasjon?

Har du med egne øyne sett dette headsettet??

8759095[/snapback]

Ehh, har du skrudd av for bilder i nettleseren din?

8759103[/snapback]

 

Nei, men jeg ser to bilder i denne tråden.

Heller ikke er det vel bevisst at det er de avbildede headsettene som faktisk ble sent inn.

 

Jeg synes heller ikke at det er så utrolig mye smuss der.

Lenke til kommentar
La oss ikke dra dette ut i en metadiskusjon om tråden blir stengt, jeg legger lista for stenging høyt, jeg foretrekker å ikke la brukerer som poster tull ødelegge for alle deltagere i tråden, da vet dere hvordan det ligger an, og vi penser oss inn på saken.

 

Ellers ser jeg gjerne at folk sparer seg for tøv om hvor folk jobber. Og man må ikke mate trollene heller ;)

 

AtW

8759109[/snapback]

 

Det er da ikke tøv å spørre om han jobber i Netshop, når han uttaler seg så skråsikkert.

 

Hvis han ikke jobber i Netshop har han da ingen grunnlag for å være så skråsikker her..

Lenke til kommentar
Hvordan kan du si at det ikke foreligger grunnlag for reklamasjon?

Har du med egne øyne sett dette headsettet??

8759095[/snapback]

Ehh, har du skrudd av for bilder i nettleseren din?

8759103[/snapback]

 

Nei, men jeg ser to bilder i denne tråden.

Heller ikke er det vel bevisst at det er de avbildede headsettene som faktisk ble sent inn.

 

Jeg synes heller ikke at det er så utrolig mye smuss der.

8759133[/snapback]

Herre min hatt. Ikke sikkert det er de øretelefonene som ble sendt inn? Hvis vi skal spekulere i dette, så har vi lagt lista for denne diskusjonen veldig lavt.

Lenke til kommentar
Hvordan kan du si at det ikke foreligger grunnlag for reklamasjon?

Har du med egne øyne sett dette headsettet??

8759095[/snapback]

Ehh, har du skrudd av for bilder i nettleseren din?

8759103[/snapback]

 

Nei, men jeg ser to bilder i denne tråden.

Heller ikke er det vel bevisst at det er de avbildede headsettene som faktisk ble sent inn.

 

Jeg synes heller ikke at det er så utrolig mye smuss der.

8759133[/snapback]

Herre min hatt. Ikke sikkert det er de øretelefonene som ble sendt inn? Hvis vi skal spekulere i dette, så har vi lagt lista for denne diskusjonen veldig lavt.

8759161[/snapback]

 

Hehe, for alt vi vet ja..

 

Trådstarter har heller ikke bekreftet at dette er hans headset.

Lenke til kommentar
Det er da ikke tøv å spørre om han jobber i Netshop, når han uttaler seg så skråsikkert.

 

Hvis han ikke jobber i Netshop har han da ingen grunnlag for å være så skråsikker her..

8759146[/snapback]

Det er det samme hvor man jobber når man får inn en slik sak. At kunden ikke har vedlikeholdt produktet regnes ikke som en reklamasjonssak. Dette har i tillegg blitt bevist i form av bilder.

Lenke til kommentar

Hehe, for alt vi vet ja..

 

Trådstarter har heller ikke bekreftet at dette er hans headset.

8759177[/snapback]

Så du sier at NetShop har tatt bilde av et annet headset? Er det det du virkelig mener? Hvis det er det du mener, så finner jeg ikke ord..

Lenke til kommentar
Det er da ikke tøv å spørre om han jobber i Netshop, når han uttaler seg så skråsikkert.

 

Hvis han ikke jobber i Netshop har han da ingen grunnlag for å være så skråsikker her..

8759146[/snapback]

Det er det samme hvor man jobber når man får inn en slik sak. At kunden ikke har vedlikeholdt produktet regnes ikke som en reklamasjonssak. Dette har i tillegg blitt bevist i form av bilder.

8759181[/snapback]

Synes det er totalt useriøst av Netshop legge ut disse bildene.

Ei heller vet vi at rett headsett er avbildet.

Itillegg fremstiller Netshop headset som forbruksvare, dvs ingen reklamasjonsrett uansett.

 

Her er noe som skurrer..

Lenke til kommentar

Hehe, for alt vi vet ja..

 

Trådstarter har heller ikke bekreftet at dette er hans headset.

8759177[/snapback]

Så du sier at NetShop har tatt bilde av et annet headset? Er det det du virkelig mener? Hvis det er det du mener, så finner jeg ikke ord..

8759210[/snapback]

Vi vet da ingenting om det, gjør vi vel??

Lenke til kommentar

Hehe, for alt vi vet ja..

 

Trådstarter har heller ikke bekreftet at dette er hans headset.

8759177[/snapback]

Så du sier at NetShop har tatt bilde av et annet headset? Er det det du virkelig mener? Hvis det er det du mener, så finner jeg ikke ord..

8759210[/snapback]

Vi vet da ingenting om det, gjør vi vel??

8759222[/snapback]

Ærlig talt, hvordan vet du at verden vi lever i er virkelig og ikke en drøm? Du sier rett ut at du betviler at bildet er korrekt. Det er dette jeg mener med usakligheter, og det grenser til smålighet. Vi må regne med at en seriøs og profesionell aktør ikke produserer falske beviser for en servicesak på et produkt til 300 kr!

 

Hvem i all verden tror at noen er tjent med det?!

 

Edit: Gratulerer Sony123 med å ha dratt diskusjon ditt jeg aldri håpet den ville havne. Kommer ikke til å legge inn flere innlegg, og håper leserne vil ha glede over kvaliteten denne tråden har klart å fremvise så langt.

Endret av Nuffern
Lenke til kommentar

Hehe, for alt vi vet ja..

 

Trådstarter har heller ikke bekreftet at dette er hans headset.

8759177[/snapback]

Så du sier at NetShop har tatt bilde av et annet headset? Er det det du virkelig mener? Hvis det er det du mener, så finner jeg ikke ord..

8759210[/snapback]

Vi vet da ingenting om det, gjør vi vel??

8759222[/snapback]

Ærlig talt, hvordan vet du at verden vi lever i er virkelig og ikke en drøm? Du sier rett ut at du betviler at bildet er korrekt. Det er dette jeg mener med usakligheter, og det grenser til smålighet. Vi må regne med at en seriøs og profesionell aktør ikke produserer falske beviser for en servicesak på et produkt til 300 kr!

 

Hvem i all verden tror at noen er tjent med det?!

8759271[/snapback]

 

Nja, fra ett forretningsmessig perspektiv er det jo en genistrek sørge for at man aldri trenger ta ett headsett til 300 kr på reklamasjon, spesielt siden de mest sannsynlig ikke får dekt noe ifra Sony og må stå for hele kostnaden selv.

Da er det ikke kun snakk om 300 kr mer, men 300 X antall solgte.

Lenke til kommentar

Det går helt klart fram av bildene at de er forfalsket! Det du ser på bildet er psykoaktiv sopp som er framstilt med anriket uran i russland. Disse stoffene vil sakte men sikkert gli inn i øregangen på offeret når disse blir solgt igjen. Netshop vil da også tjene ENDA mere på disse hi-fi superdupermotherfu*ker SUPERCLARITY DVD quality HD Blaster 196 KHZ 24 bits SUPER headphones from mars produktene!

 

Netshop er helt klart samarbeidspartner nr. 1 med KGB og Spetsnaz.

 

De tjener ENORMT med penger på og selge SVINDYRE headset og ripper folk av for HELE 200 kroner. Dette er for og gjøre klar til det store angrepet ved og spy ut slike hodetelefoner på markede så vi ender opp som muterte svin som klager på webshopper resten av livet, mens de smugler inn illuminati for og lamme oss i hodet så vi ender opp som en uengasjert gjeng som bare doper oss med drittprogrammer på TV og hyller søppelverdier og overflatisk vissvass til vi dør. American gladiators, Idol og såpeserier ilag med disse hodetelefonene er en sikker kombinasjon for og ende opp som en siklende apekatt som nylig har mistet hele 200 kroner.

 

Til slutt kommer de til og selge mat som frosenpizza og drikke som cola til alle så vi ikke får næring i oss og slutter totalt og bry oss om noe.

 

DØD OVER NETSHOP!!! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Det går helt klart fram av bildene at de er forfalsket! Det du ser på bildet er psykoaktiv sopp som er framstilt med anriket uran i russland. Disse stoffene vil sakte men sikkert gli inn i øregangen på offeret når disse blir solgt igjen. Netshop vil da også tjene ENDA mere på disse hi-fi superdupermotherfu*ker SUPERCLARITY DVD quality HD Blaster 196 KHZ 24 bits SUPER headphones from mars produktene!

 

Netshop er helt klart samarbeidspartner nr. 1 med KGB og Spetsnaz.

 

De tjener ENORMT med penger på og selge SVINDYRE headset og ripper folk av for HELE 200 kroner. Dette er for og gjøre klar til det store angrepet ved og spy ut slike hodetelefoner på markede så vi ender opp som muterte svin som klager på webshopper resten av livet, mens de smugler inn illuminati for og lamme oss i hodet så vi ender opp som en uengasjert gjeng som bare doper oss med drittprogrammer på TV og hyller søppelverdier og overflatisk vissvass til vi dør. American gladiators, Idol og såpeserier ilag med disse hodetelefonene er en sikker kombinasjon for og ende opp som en siklende apekatt som nylig har mistet hele 200 kroner.

 

Til slutt kommer de til og selge mat som frosenpizza og drikke som cola til alle så vi ikke får næring i oss og slutter totalt og bry oss om noe.

 

DØD OVER NETSHOP!  :thumbdown:

8759303[/snapback]

 

=)

 

Dagens mest relevante og konstruktive innlegg.

Lenke til kommentar
Vel, er vel normalt med personhets når man ikke har noe fornuftig å si.

8759354[/snapback]

Å påpeke ting som fremkommer i brukeres egne trippelposter er ikke akkurat personhets. :p

 

Det jeg lurer på, er følgende:

Følger det med dokumentasjon som forteller at disse proppene må renses regelmessig? For det å ha ørevoks i ørene er normalt, og det å putte denne typen propper i ørene, vel, det er jo normalt det også skulle man tro.

 

I og med at netshop-bildet er såpass gult er det vanskelig å si hvor mye som faktisk er ørevoks. I svart/hvitt ser det jo ikke så ille ut. Men at man ikke tørker av slike propper før man sender dem inn, er for meg en gåte.

 

Dersom kunde ikke har brukt dem feilaktig, eller neglisjert vedlikehold som det står i dokumentasjonen at han skal følge, er dette noe som skal gå under reklamasjon,

 

edit: ATWindsor, kan du ikke heller piske trollet til blods?

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...