Gå til innhold

[løst]Netshop har nå hjulpet meg, men det tok lang tid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...

Dessuten er ikke 20k og 40k mye penger på elektronikk, bare så du vet det, det er en dråpe i havet.

...

8760208[/snapback]

Hvordan kan du i det hele tatt prestere å si noe slikt? Fater det bare ikke......

8783605[/snapback]

Norge bruker millioner på hw og elektronikk hvert år, 40000 eller 100000 er kanskje én stor bruker, men det er som en slags dråpe i havet, og kanskje ikke så interresant for netshop dessverre

Lenke til kommentar
Og mens vi først tar for oss skeptikere - de som påstår at Netshop/hardware.no skulle stå i noe slags ledtog, må lugne ner lite. Tvert i mot har hardware.no vært sinte Netshop-brukeres fremste talerør i en lengre periode nå, og alle synspunkter med en viss grad av saklighet har fått slippe til. Props for glimrende trådstyring.

det er synd at man må ta det opp på ett forum for at det skal bli fart i saken :p

Merklig va dette hjelper. Firmaet jeg krangla med var også på forumet, ikke vært aktiv sia da. Jeg må si når hardware.no stengte tråden ble jeg ennda litt surere. Fordi det var eneste plassen jeg fikk tak i de. Verken telefon, fax, epost eller brev fikk jeg svar på, tilslutt hjalp forbrukerrådet meg til å finne en mulig ny eier. Og det ordnet seg til slutt, bortsjett fra at pakken ble liggende på stord i posten store fortvilelse :p

Samt rota de ikke bare bort adressen min, de viste heller ikke hva jeg hadde sent inn eller hvem jeg var da jeg endelig fikk kontakt.

Så håper du slipper dette med netshop. 3mnd etter jeg leverte inn pakka var endelig pakken min ankommet :p enda skylder de meg både frakt og penger for at jeg måtte kjøpe ny vare...

Lenke til kommentar
Problemet er at jeg har betalt varer for et par tusen kroner (og fått venner til å betale en samlet verdi på titalls-tusen kroner, blandt annet fire bærbare pc'er) De har feilvurdert en situasjon, og ingen jeg kjenner kommer til å kjøpe bærbar fra netshop igjen.

SAMMENDRAG:

Starten står øverst på side en. På midten/nedre del av side to så publiserte netshop bilder av noen ørepropper med ørevoks som så ut som oppkast (og dessuten gikk ann å nesten fjerne med photoshop bare med fargejustering) som angivelig skulle være mine. Jeg fikk samme bilder per mail. På side 5 kommer jeg online igjen etter netshop sine bilder og legger opp copy/paste av kvittering der det tydelig står hvite hodetelefoner. La også opp en screenshot med sensurert etternavn og adresse. Nå har ikke netshop svart siden fredag kl20.

Findetaljer:

Bildet er av et svart headsett, mens mitt par er hvitt. Det er også hentet hos netshoposlo, så det er ingen tvil om at de er hvite.

De er kjøpt hos netshoposlo, men levert inn til netshop, sånn som det står i returskjemane hos netshoposlo.

Netshop har brukt ca 5-6uker FØR jeg la opp denne saken på forumet, etter det tok det en dag før jeg fikk svar (tilfeldig?).

Det har ikke vært noe svar siden kl 20:19 på fredag.

Det skulle være de store trekkene

EDIT: Ny besøkerrekord, 85 brukere

8783322[/snapback]

Takker ;) Vel, jeg skal holde meg unna å poste så mye her, og heller lese litt på hva som skjer videre mellom trådstarter og NetShop. Det råder jeg dere også til å gjøre. Som Ueland sa i et par poster tidligere, så er det alt for mye rett og slett dritt og useriøse poster i denne tråden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Dette er jo ingenting annet enn en liten katastrofe.

Først og fremst har vi jo denne overgangen mellom det å hate og elske Netshop, etter at bruker har kommet med sin versjon så retter man skyts mot Netshop, når Netshop kommer med sin versjon så retter man skyts mot brukeren.

Micke har selv valgt å dra saken til HW.no forumet, da får han tåle at Netshop svarer uten at han begynner å komme med trusler om å gå til politiet fordi Netshop har kommet med et svar han er uenig i. Påstander om samarbeid mellom moderator og div nettbutikker er strengt tatt fullstendig uakseptabelt da det sår tvil rundt integriteten til HW.no .

Det er liten tvil om at det har skjedd en feil her, det er vel strengt tatt ingen som faktisk tror at Netshop prøver å svindle en kunde for å slippe å ordne opp med et headset til 300kr. Har man liksom plukket frem et sort headset og fylt det med ørevoks ?

Det har skjedd en feil og det vil selvfølgelig bli ordnet opp i, forhåpentligvis uten flere trusler.

Lenke til kommentar

Er vel ganske sikker på at vi på dette forumet, er noen av de som bruker mest penger på hardware.

Er feil forum å skaffe seg uvenner på for en nettbutikk.

Men for alt jeg vet, er det Netshop som har sitt på det rene.

Venter en oppklarende post i morgen.

Når de har involvert seg, får de jaggu avslutte også.

SVAR ! el. boikott !

Lenke til kommentar
Det var da veldig til invikling her da. Spent på å se hva som skjer videre her, håper det ordner seg for begge parter.

8783712[/snapback]

jupp, vi får vente og se.

Hadde jeg vært netshop hadde jeg kikka litt på dette tallet: 15843

Og ordna opp i det, potensielt mange nye kunder å hente her :p

Lenke til kommentar
Det var da veldig til invikling her da. Spent på å se hva som skjer videre her, håper det ordner seg for begge parter.

8783712[/snapback]

jupp, vi får vente og se.

Hadde jeg vært netshop hadde jeg kikka litt på dette tallet: 15843

Og ordna opp i det, potensielt mange nye kunder å hente her :p

8783861[/snapback]

Hvor fant du det tallet/hva er det for noe?

Lenke til kommentar
Alastor forteller meg at det er 100% sikkert at brukeren netshop virkelig er representant fra netshop. Jeg ville satt mer lit til et faktabasert svar.

8783405[/snapback]

Staben kan se IP-adressen det postes fra, som så kan spores tilbake til Netshop. Burde være fakta godt nok.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

8783880[/snapback]

Trådens antall visninger. :dribble:

8783887[/snapback]

Betyr svært lite ettersom hver gang du refresher vinduet så får den en ny visning.

Lenke til kommentar

8783880[/snapback]

8783887[/snapback]

Betyr svært lite ettersom hver gang du refresher vinduet så får den en ny visning.

8783993[/snapback]

Joda.. bare jeg alene står vel sikkert for over 100 av de visningene. Og jeg sitter ikke og trykker F5, heller. :)

Lenke til kommentar

8783880[/snapback]

8783887[/snapback]

8783993[/snapback]

Men har vært en drøs med brukere innom. Så det er nok en del som har fått med seg det her :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Selvfølgelig er det en del som har fått det med seg.

Forøvrig virker det som om enkelte fryder seg over denne negative omtalen

Lenke til kommentar

"EDIT: Politiet tar ikke tak i sånne saker før på mandag, nå håper jeg for netshop sin skyld at de har lyst til å ta et kveldsskift for å si unnskyld, så kanskje jeg kan trekke saken min"

Det tyder faktisk på at trådstarter er en ganske spesiell person. Hvem gidder å hefte politiet pga 300 kr.

Trussler om å gå til politiet er heller ikke et taktisk sjakktrekk.

Lenke til kommentar
"EDIT: Politiet tar ikke tak i sånne saker før på mandag, nå håper jeg for netshop sin skyld at de har lyst til å ta et kveldsskift for å si unnskyld, så kanskje jeg kan trekke saken min"

Det tyder faktisk på at trådstarter er en ganske spesiell person. Hvem gidder å hefte politiet pga 300 kr.

Trussler om å gå til politiet er heller ikke et taktisk sjakktrekk.

8784223[/snapback]

du tror jeg skal slutte å drikke!

Mandagen er forbi :p

Tirsdag i morgen... :tease:

apro po det. mange hefter politiet med mindre saker enn dette å xD

Lenke til kommentar

Dårlig reklame er fortsatt reklame.

Jeg temmer min skepsis etter å ha lest en del innlegg fra brukeren "netshop". burde sjekket ut det først.

Synd. Jeg likte netshop. Uprofft å legge ut det sammenliknings bildet uansett hva utfallet blir. Men man har heldigvis muligheten til å unnskylde seg, lære av sine feil og forbedre rutinene.

Personlig har jeg kun hatt gode erfaringer med netshoposlo.

Lenke til kommentar

apro po det. mange hefter politiet med mindre saker enn dette å xD

8784241[/snapback]

Ja, er det rart politiet er inneffektivt :cry:

8784296[/snapback]

Nå er det ikke verdien men hele prinsippet. Som jeg så mange ganger har presisert så er dette ca 40% av min månedslønn, dvs ca 5600kr om du tjener 12-13000 i måneden, det er en grei pc det, samme verdi i forhold til inntekt.

Moren min hadde innbrudd i leiligheten sin og mistet verdi for ca 5000kr, politiet henla saken pga manglende bevis, de hadde ikke engang vært i leiligheten hennes

Endret av micke090
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...