oysfaerg Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 jeg lurer veldig på hvordan i all verden netshop kan poste bilder av noe som helst her, dem vet jo tydeligvis ikke engang hvilket hodesett som er riktig. 8781167[/snapback] Dersom de faktisk var sikre på at det var riktig ser jeg ikke noe galt i det. Når man starter en offentlig skittentøyvask med en nettbutikk, så får man tåle at ens eget skittentøy blir offentliggjort også. Noe mer enn det er det egentlig poengløst å si før man faktisk får en oppklaring fra Netshop. 8782302[/snapback] Enig, en må tåle at motparten kommer med sitt forsvar også. Dessuten tror jeg faktisk ikke at ørevoks er fredet eller går under noen regler på noen måte?... Det er uansett ikke det denne debatten dreier seg om - Det handler om at NetShop har gjort en for sløv jobb i å utføre service på ett produkt som er sendt inn av en kunde som så aldri får kontakt med NetShop i etterkant. Kan vi prøve å fokusere på dette istedetfor ørevoks? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 jeg lurer veldig på hvordan i all verden netshop kan poste bilder av noe som helst her, dem vet jo tydeligvis ikke engang hvilket hodesett som er riktig. 8781167[/snapback] Dersom de faktisk var sikre på at det var riktig ser jeg ikke noe galt i det. Når man starter en offentlig skittentøyvask med en nettbutikk, så får man tåle at ens eget skittentøy blir offentliggjort også. Noe mer enn det er det egentlig poengløst å si før man faktisk får en oppklaring fra Netshop. 8782302[/snapback] Nå sa jeg tross alt aldri at de skulle hjelpe meg her, jeg ba om hjelp. Dette tolket netshop, likt som deg, som et tegn på at jeg hadde lyst til å føre denne diskusjonen i offentlighet. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Et problem med en brukers avatar er nå fikset . + ett tulleinnlegg fjernet *kos fra oysfaerg* Lenke til kommentar
TEE Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Nå sa jeg tross alt aldri at de skulle hjelpe meg her, jeg ba om hjelp. Dette tolket netshop, likt som deg, som et tegn på at jeg hadde lyst til å føre denne diskusjonen i offentlighet. 8782336[/snapback] Når du begynner å legge ut mailene fra Netshop, er det ikke så merkelig at det tolkes som at du vil ha en offentlig diskusjon. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Nå sa jeg tross alt aldri at de skulle hjelpe meg her, jeg ba om hjelp. Dette tolket netshop, likt som deg, som et tegn på at jeg hadde lyst til å føre denne diskusjonen i offentlighet. 8782336[/snapback] Når du begynner å legge ut mailene fra Netshop, er det ikke så merkelig at det tolkes som at du vil ha en offentlig diskusjon. 8782470[/snapback] Det var også for å forklare videre hva som hadde skjedd, jeg spurte her først og alle her sa at det var greit, Netshop hadde tydeligvis satt meg på en "ignore" eller "low-priority" liste. Jeg hadde også sensurert identitet, og dette gikk mot et firma som åpenbart hadde gjort noe galt. De gikk til angrep på meg som privatperson, JEG har ikke gjort noe galt her, og JEG har ikke ignorert netshop på noen måte. Lenke til kommentar
LastNinja9 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Tror ikke Netshop har lagt ut feil bilde med vilje. Hvis de trodde at dette var dine ørepropper, er det ikke rart at de ikke ville hjelpe deg. Har vel skjedd en forveksling. Hvis ikke du bestillte hvite ørepropper, men fikk svarte ? Et ganske utbredt problem. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Uansett hvordan saken står an burde vel Netshop ha kommet med en uttalelse her i løpet av dagen pga. de oppfattet som du ville kjøre dette "offentlig". I det minste gitt deg beskjed via telefon eller epost. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Tror ikke Netshop har lagt ut feil bilde med vilje. Hvis de trodde at dette var dine ørepropper, er det ikke rart at de ikke ville hjelpe deg. Har vel skjedd en forveksling. Hvis ikke du bestillte hvite ørepropper, men fikk svarte ? Et ganske utbredt problem. 8782578[/snapback] Om du ser på kvitteringen så står det hentes. Jeg hentet dem hos netshoposlo, og de er pakket i gjennomsiktig plastik, jeg hadde ikke tatt i mot en i feil farge da. Netshop har jo tydeligvis begynt å ignorere meg igen. Om de ikke da har brukt halve helgen på å finne mine hodetelefoner inne på supportavdelingen, som en annen her sa, kan virkelig forestille meg det synet Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Er vel noe kaos da Strax har gått konkurs og Netshop og flere andre store kjeder/butikker brukte disse, men det skal jo ikke gå utover andre ting. Har du ikke gått noe svar fra Netshop i dag? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Er vel noe kaos da Strax har gått konkurs og Netshop og flere andre store kjeder/butikker brukte disse, men det skal jo ikke gå utover andre ting. Har du ikke gått noe svar fra Netshop i dag? 8782746[/snapback] Nei, ringte en gang til, og netshoposlo sa de skulle se på det og gi tilbakemelding i morgen (igjen). Det skal mye til før jeg kan anbefale netshop igjen Lenke til kommentar
Muvule Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Netshop har jo tydeligvis begynt å ignorere meg igen. Om de ikke da har brukt halve helgen på å finne mine hodetelefoner inne på supportavdelingen, som en annen her sa, kan virkelig forestille meg det synet Vel siden de fleste bedrifter ikke jobber i helgene har det vel skjedd pent lite siden fredag kl 16 og mandagsmorgen kl 08... Endret 4. juni 2007 av Tai`dai Lenke til kommentar
Muvule Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Min konklusjon: Styr unna Netshop 8781929[/snapback] Min konklusjon: Slike tråder er som kumøkk for spyflua. Ingen har bevist noenting, hverken bildet fra Netshop, eller "cut&paste" og x antall innlegg i harnisk fra trådstarter, annet enn at vi har en konflikt mellom en kunde og en netshop. Netshop har gjort bommert'en å velge å delta i diskusjonen, for så å trekke seg helt ut = mindre katastrofe med tanke på omdømme. @Netshop/Sven Åge: Rydd opp i dette! Svar på beskyldnignene på en klar og ryddig måte. Returner trådstarters ørepropper prompte vederlagsfritt - uansett skyld. 8782204[/snapback] Nå har det ikke akkurat vært få slike tråder "mot" netshop i det siste... Jeg mener at det helt klart at netshop har vokst seg for store (de har gode priser/rask levering) til at kundesupport avdelingen greier å følge med. Jeg lurer også på hva slags utdannelse/erfaring support medarbeiderene deres har, da de i tide og utide kommer med gale uttsang (per epost) angående norsk kjøpslov og angrerett. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Netshop har jo tydeligvis begynt å ignorere meg igen. Om de ikke da har brukt halve helgen på å finne mine hodetelefoner inne på supportavdelingen, som en annen her sa, kan virkelig forestille meg det synet Vel siden de fleste bedrifter ikke jobber i helgene har det vel skjedd pent lite siden fredag kl 16 og mandagsmorgen kl 08... 8782770[/snapback] Nå er det Mandag kl 21:19, ikke 08:00, De har tross alt hatt godt over en måned på seg. EDIT: Ny rekord, 68 brukere Endret 4. juni 2007 av micke090 Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Denne tråden vil jeg ha i mine innlegg Blir spennende å se hvordan dette går! Hvis Netshop ikke kommer inn i tråden og forklarer seg litt/unskylder hendelsen, tror jeg de vil miste en del kunder... Lenke til kommentar
Muvule Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Netshop har jo tydeligvis begynt å ignorere meg igen. Om de ikke da har brukt halve helgen på å finne mine hodetelefoner inne på supportavdelingen, som en annen her sa, kan virkelig forestille meg det synet Vel siden de fleste bedrifter ikke jobber i helgene har det vel skjedd pent lite siden fredag kl 16 og mandagsmorgen kl 08... 8782770[/snapback] Nå er det Mandag kl 21:19, ikke 08:00, De har tross alt hatt godt over en måned på seg. 8782843[/snapback] Joda men kl er over 16. Man kan ikke forvente at kundeservice arbeidere skal bøye seg bakover (eller forover) og ringe deg på fritiden sin. Men jeg er enig med deg, denne saken har tatt for lang tid og de burde kunne gi deg en skikkelig tilbakemelding (telefon) innen rimlig tid. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 *Klipp* Joda men kl er over 16. Man kan ikke forvente at kundeservice arbeidere skal bøye seg bakover (eller forover) og ringe deg på fritiden sin. Men jeg er enig med deg, denne saken har tatt for lang tid og de burde kunne gi deg en skikkelig tilbakemelding (telefon) innen rimlig tid. 8782965[/snapback] Jeg mener at de har hatt hele arbeidsdagen i dag på å svare på dette spesifike spm Lenke til kommentar
r0lfi Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg kan rett og slett ikke skjønne hva netshop kan tjene på dette. ? Vel vist det du sier stemmer ang at de har tatt bilde av feil ørepropper, så burde de rydde opp i saken ganske fort.. Følger spent med.. :-) Lenke til kommentar
khare Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Trenger jeg i det hele tatt forklare dere hvor tåpelige dere er? Krangler som små unger over en fillesak som dette. 8781258[/snapback] Om man kaller dette en fillesak eller ikke, kommer an på øynene som ser. Jeg ser et millionforetak som har prøvd å overkjøre en tenåring, og jeg synes det er litt spesielt å stemple alle som reagerer på det som tåpelige. A: Kunden har ikke vedlikeholdt øreproppene sine. Eller ørene, alt ettersom. Produktet er altså behandlet dårlig, og kunden har all skyld. Om han har rett eller ikke, er allerede litt utenfor sakens kjerne. Ingen av oss har forutsetninger for å si om Micke har behandlet øreproppene sine forsvarlig eller ikke, men det er helt tydelig at han opplever det slik. Det som skjer når han tar opp dette med Netshop, er at han blir behandlet uprofesjonelt, uhøflig og respektløst. Enten han har all skyld eller ingen skyld, mener jeg han er i sin fulle rett til å eksponere Netshops kundebehandling. B: Netshop lyver angående bildet. De har av en eller annen grunn ikke lyst til å ordne opp i kjøperens problem. De startet med å ignorere kunden, men nå er de dratt ut i det offentlige og MÅ ta opp kampen. At Netshop lyver er en beskyldning du ikke bør kaste rundt deg uten videre. Ellers er du inne på noe. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Kan bli litt vel mye tomprat om han skal forklare situasjonen til hver eneste person som skriver i tråden. Derfor det er smart å vite alle fakta før man kommer med bastante meninger. 8781450[/snapback] Nei. Hadde dere kunnet oppføre dere og føre en ryddig diskusjon så hadde jeg fint kunnet funnet ut av det selv. Men jeg gidder ikke utsette meg for overdrevent inntak av pisspreik ved å lete gjennom tråder som dette. Dessverre en trend her på forumet. Må bare beklage min noe negative holdning, ikke at de kan ødelegge tråden mer enn den er fra før.. Men, nok om det! Kanskje noen butikker tenker å spare et par kroner på å ignorere folk som våre kjære venn. En slags grense på at hvis det er en kunde som ikke er av deres største, og at produktet det gjelder ikke har en verdi på mer enn f.eks 500 kr så prøver de å snu seg rundt å ignorere brukeren. Det er klart at kortsiktig så kan man spare penger og tid her! Merkverdig nok skjønner de ikke at de mister en kunde, og samtidig er det høyst sannsynlig at han snakker negativt om bedriften til andre. Så med andre ord: genial markedsføring! (Grunnen til at jeg er såpass krass er vel fordi at det er utført tvilsom kundebehandling her - falsk bilder osv) Endret 4. juni 2007 av Zythius Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Det har blitt veldig mye rot her i denne tråden på de siste sidene. Noen som kan komme med en oppdatering på hva som har skjedd i saken? Ikke bare personlige meninger osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg