Gå til innhold

Metal Gear Solid 4 til 360? (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
huff huff håper virkelig ikke det kommer på xbox 360, vet det høres dumt ut, men metal gear er en del av hele sony familien...

8732985[/snapback]

Hvorfor høres det dumt ut?

Er det ikke bedre at så mange som mulig får oppleve slike fantastiske spill?

Lenke til kommentar
Hadde jo vært bra det, så får vi litt bedre grafikk en de får med en PS3  :tease:

8730017[/snapback]

Hva skal du med god grafikk hvis det viser seg å være en like elendig port som F.E.A.R var til ps3?.

Jeg ville ikke satset blindt på at MGS 4 blir så utrolig bra til xbox. Hvis det kommer i det hele tatt. Jeg holder meg til "jeg tror det ikke før jeg får se det". Det hørtes veldig rart ut at mgs 4 skulle komme til xbox i grunn. I hvertfall så tilig etter lansering av ps3 versjonen.

Lenke til kommentar
Håper ikke dette skjer, fordi da kommer jeg bare til å angre at jeg punget ut 5495,- for PS3en! Dette spillet var helt klart en av grunnene til at jeg kjøpte PS3, og da håper jeg selvsagt at spillet blir eksklusivt!

8734698[/snapback]

Det skjønner jeg godt =)

Men det kommer sikkert andre spill til ps3 som er verdt å ha.

Lenke til kommentar
Håper ikke dette skjer, fordi da kommer jeg bare til å angre at jeg punget ut 5495,- for PS3en! Dette spillet var helt klart en av grunnene til at jeg kjøpte PS3, og da håper jeg selvsagt at spillet blir eksklusivt!

8734698[/snapback]

Om spillet hadde så stor innflytelse på innkjøp av PS3, da burde du vel ha ventet til spillet kom ut? PS3en vil vel falle litt i pris til den tid også...

Lenke til kommentar
Stønn, stønn og atter stønn.

Inntil vi hører noe fra Konami og/eller Kojima så vet vi ingenting og det er ikke noen vits i spekulere for mye.

Dessuten har dette nye "ryktet" blitt avklart som en spøk for lenge siden.

8734807[/snapback]

Hvor da?

Lenke til kommentar

Vel hele ryktet startet her, en tråd med navn "make your fake rumour": http://www.playing.se/view.phtml?f=&id=319568&ipage=1&p=1 og dette er videre nevnt her: http://community.superplay.se/forums/thread/43976.aspx

Alt tyder det på at det stort sett er bare nok et "OMFG SUPER SECRET INSIDE SOURCE" som i dette tilfellet linker indirekte til en tråd som handler om å lage falske rykter.

Og nei, at de fikk advokater på nakken beviser ikke en skit. Bare at de ville stoppe ett nytt rykte før det ble noe større og tok over all buzzen på teh internets. ;)

Case closed.

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar

Det er desverre fake :(

http://www.xbox360fanboy.com/2007/05/29/new-mgs-4-coming-to-the-360-rumor-is-bologna/

In the past few days rumors have been a flutter over a Swedish gaming magazine confirming that Metal Gear Solid 4 would be making its way to the Xbox 360 in 2008. The source, a supposedly translated piece from the magazine's article posted on the Xbox.com forums. Well, from what we can tell, this rumor is made up crud that some fanboy whipped together to stir the rumor pot. But why do we cry falsity?

Well, on the same forum, member indianhustler brought to everyone's attention the wording of this supposed magazine article by linking to a 2003 IGN article that talks about MGS 2. That 2003 article's verbiage is nearly identical to the supposed new MGS 4 rumor from Swedish Super Play magazine, except for a few words switched out. Take a look for yourself as we've posted both the "translated text" from the new rumor and the old 2003 MGS 2 IGN article below. See any similarities? Yeah, this MGS 4 confirmation is nothing more than a copy and paste job from an old IGN article done by a bored fanboy. That's why this is made up bologna ... for now.

Supposed MGS 4 confirmation from Super Play magazine

"At the end of 2007, one of the biggest titles to be released for any of the current generation consoles is Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots. As the follow up to the blockbuster smash hit PS2 title Metal Gear Solid 3: Snake Eater, it will problably sell extremely well and be played by many PS3 fans. However, sole owners of Wii and Xbox 360 would have to do without it. Fortunately, Konami isn´t completely blind to the fact that more gamers deserve to play this epic title, and it is now confirmed that Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots for the Xbox 360 will launch a year later in November 2008. It will come with new content additions including VR missions and other bonus gameplay like Snake Tales, which lets you go on more objective-based missions -- some quite lengthy. So, there's no question that Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots for the Xbox 360 comes packed with more content than the original PS3-version.

Seemingly, the Xbox 360 Metal Gear would have been the one to wait for, but Konami respond by releasing the slightly beefed up Metal Gear Solid 4 for PS3 as well."

Text from MGS 2 IGN article that ran in 2003

"At the end of 2001, one of the biggest titles to be released for any of the current generation consoles was Metal Gear Solid 2. As the follow up to the blockbuster smash hit PSX title Metal Gear Solid, it went on to sell extremely well and be played by many PS2 fans. However, sole owners of GameCube and Xbox would have to do without it. Fortunately, Konami wasn't completely blind to the fact that more gamers deserved to play the epic title, and it released Metal Gear Solid 2: Substance for the Xbox a year later in November 2002. This came with new content additions including VR missions and other bonus gameplay like Snake Tales, which lets you go on more objective-based missions -- some quite lengthy. So, there's no question that Metal Gear Solid 2: Substance comes packed with more content than the original MGS2 on PS2.

Seemingly, the Xbox Metal Gear would have been the one to buy, but Konami responded quickly by releasing the slightly beefed up Metal Gear Solid 2: Substance for PS2 this March."

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar
Stønn, stønn og atter stønn.

Inntil vi hører noe fra Konami og/eller Kojima så vet vi ingenting og det er ikke noen vits i spekulere for mye.

Dessuten har dette nye "ryktet" blitt avklart som en spøk for lenge siden.

8734807[/snapback]

Hvor da?

8734886[/snapback]

Hvor da? Dette ryktet dukker jo opp igjen cirka annenhver måned, og hver gang graver noen frem at det er så himla lite sannsynlig, basert på uttalelser fra Kojima. For å si det sånn; jeg tror det ikke før jeg får se det, og knapt nok da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Vil ikke si at Konami er sterkt bundet til sony i det hele tatt, de er helt uavhengig og tenker hovedsaklig business. De lager spill til absolutt alle plattformer, at det kom flest til ps2 skyldes nok dens dominans i det japanske markedet (og resten av verden).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...