anarkisten Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Har en optisk mus av dette slaget : http://www.a4tech.com.tw/a4techenglish/wop-35.htm Ønsker å koble den til min i-Buddie. Det står på pakken at den skal kunne tilkobles via USB. Det ser jeg ingen mulighet for ! Den har vanlig ps/2 utgang samt en omkobler til seriell port. Den er kjøpt på Clas Ohlson. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Ta den med tilbake og krev pengene igjen. Produktet holder ikke hva det lover så det skal ikke være no problem. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Jeg har den samme musa. Den kommer i 2 versjoner; som din med PS2 og omformer til seriell, og som min; med USB og omformer til PS2. Du har tydeligvis fått feil type fra butikken, bare å bytte den. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Jeg har den samme musa. Den kommer i 2 versjoner;som din med PS2 og omformer til seriell, og som min; med USB og omformer til PS2. Du har tydeligvis fått feil type fra butikken, bare å bytte den. Jeg har begge musene. Den ene kjøpte jeg på ClasOhlson og det var PS/2 mus og det fulgte ikke med omformer til seriell. Den andre kjøpte jeg på komplett og det var den usb-musen med omformer til PS/2. Har selv masse problemer med den så jeg vil absolutt ikke annbefale den, men når den fungerer er den god. Bytt den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå