Gå til innhold

Trailer: Juiced 2: Hot Import Nights

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Modifiseringsdelen så fet ut, men hvis gameplayet er det samme som på 1ern, så tror jeg ikke at spillet slår så veldig godt an.

NFS sitter fremdeles på toppen når det gjelder streetracing og modifisering, IMO.

Lenke til kommentar
Modifiseringsdelen så fet ut, men hvis gameplayet er det samme som på 1ern, så tror jeg ikke at spillet slår så veldig godt an.

NFS sitter fremdeles på toppen når det gjelder streetracing og modifisering, IMO.

8730412[/snapback]

Nåja, jeg tar juiced foran carbon anytime, men det er jo bare meg.

realisme FTW :)

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar

8730412[/snapback]

Nåja, jeg tar juiced foran carbon anytime, men det er jo bare meg.

realisme FTW :)

8730485[/snapback]

Carbon er ikke akkurat det beste NFS-spillet, nei =)

Men generelt så synes jeg NFS er bedre innenfor sjangeren.

Er det realisme jeg vil ha, tar jeg meg en runde med Gran Turismo <3

Lenke til kommentar

kunne for meg vært en film fra NFSU. så jo akkurat likt ut som alle de andre spillene som akkurat har kommet..

skal et slikt spill slå an må de jo gjøre noe helt spesielt!

det nye NFS så mye mer lovende ut spør du meg.. :hmm:

Lenke til kommentar

min personlige mening er at juiced1 er veldig undervurdert. jeg syns det var kjempe bra og syns det er mye bedre enn NFS spilla, underground1 og nyere. Kommer garantert til og kjøpe Juiced2, det er hvertfall min mening idag... Det er heller ingen hemmlighet at NFS har driti seg kraftig ut og ødelagt NFS serien og jeg har mista mye tro på at de klarer og komme med noe bra. Det er for tidlig og si noe om prostreet annet enn at grafikken ser bra ut, om det ser slik ut "in-game" får vi jo bare vente og se på... Når det gjelder grafikk kommer nok EA til og vinne, men grafikk er jo ikke det som avgjør om et spill er bra.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Jeg prøvde demoen igår.

Spillet var pent å se på men realismen var ikke helt til stede for å si det sånn.

Bremsene er alt for gode, du svinger alt for brått og det er umulig og stoppe/bremse bilen i drift eventene!

Spillet var fremdeles underholdende men hvis man er ute etter realisme bør man heller gå for spill som lfs (www.liveforspeed.com)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...