QBab Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Hadde norsk tentamen og fikk oppgaven skriv en tekst med denne tittelen "Livet mitt som rånar." Dette var jo bare midt i blinken for meg, er ikke noe spesielt glad i disse såkalte rånerne som kjører rundt og dunker med bassen sin dagen lang. Syns stilen min ble ganske vittig. Antar det er en del skrivefeil og diverse. Men dere kan nå si hva dere syns om Ronny Reidar og historien han har og fortelle. Stil start Livet mitt som ”rånar” Blanke felgar, ny polert skute og 3 berte i baksete, her får du den råe sannheita på trykk ”right from levra.” Jau, Ronny Reidar her, eg skal no dele med dykk korleis mine dagar går føre, kva det vil sei og verkeleg eige gata, sladde ned blomstane til han Ola… og køyre bil, ikkje minst. Det er ikkje småtteri vi driv med gutar, so spenn sikkerheitsbelte, stapp prisen opp der han høyre heime og bli med på ein tur. Dagen startar som regel med å løfte skrotten min opp frå senga, dra på seg Ola buksa frå Martin-Shoppen i bakkjen og dra seg litt i skjeggtustane. Etter det so tar eg meg ein snartur bort på grautskallen, jau det er det eg kallar datamaskina mi. Det er viktig og planlegge dagen godt med fyrstekommanderande Jonsen på MSN før ein stikk nasa ut av døra. Du veit, om vi ikkje legg ting til rette og begynne å råne på to forskjellege plassar i bygda, då blir det bare kaos. Bertene veit no ikkje kvar dei skal stille seg opp for å få skyss ser du og ho farmor får kanskje ikkje melka si i tide. Du skjønar det, vi rånarar spelar ei viktig rolle for lokalbefolkninga. Du kan på ein måte kalle oss lokaltransport, er det noko du treng so er det bare og stille seg opp på Esso, Statoil eller andre plassar der rånekassa di kan få drikke. Jau, vi tar bestilling og levarar fortare enn du kan sei ”Sju-toms karbonfelg i gullramme”. Det er ikkje bare transport vi tar oss av, vi ser også til at dei yngste i bygda får kontinuerlig påfyll med nikotin så dei ikkje hoppar på elva av abstinensar. På den måten kan du nesten samanlikne oss med eit lite doktorteam. Ja, det er mang ein gang vi har måtte rykke ut og redda tolv-trettenåringar frå og gjere halsbrekkande stunt i fylla, hadde ikkje det vert for oss so hadde ikkje det vert tolvåringar igjen her i Gjetebygd. Jau, tilbake til meg og mine daglege gjeremål. Etter å ha avtalt om tørrspinninga skal skytast av garde på Statoil eller Esso, so er det bare å slenge seg inn susaren, ein ekte Mazda tre to tre. Nylakka raud med nytt motorfeste og bremsesko frå Gjetebygd Auto. Rånekassa mi kan stoppe på ein flat femøring, det fins ikkje tvil om kven som har den flottaste skuta her i Gjetebygd. Det er då ikkje sagt at det skal gå usett forbi, man må minst patruljere rundt i sentrum et par timar på før og ettermiddag, slik skjønar bertene kven som har finaste bilen og dermed høgst status her i Gjetebygd. Eg må no nesten fortelje litt meir i detalj om min store hugleik, då meinar eg ikkje ho Kari Britt på Støylen, men min eigen Mazda tre to tre. Den er som tidlegare nemnt raud og fin i pelsen eller lakken om du skjønar. Med raud fargen viser man dominans og aggresjon, dette kjem frå nøye utenkt psykologisk statistikk. Fargevalet er viktig når man er ute i felten. Sommaren 98 skrudde eg fast eit hengarfeste, slik at eg kan slepe hengaren eg arva frå han far. Den er steikje grei og ha når ein skal frakte større parti heimbrent over lengre distanse. Bilen har dessutan servostyring slik at eg kan styre med ei hand og holde siggen med den andre. Jau, livet er flott her i Gjetebygd. Når det kjem til berte og smårips så vil eg tørre og påstå at Gjetebygd har beste utvalet på heile kontinentet. Men pass på om du stikk innom ein tur, vi har nemlig kvote på kor mykje rips du får ta med deg. Overskride du den kan du få klipt av wunderbaumen og da er det ingen som vil sitte på med deg meir. Til dømes du kan ikkje ha meir enn ei blondine av gongen, brunette er det for augeblinken ingen grense på, bare pass på så du ikkje driv innavl, det kan få stygge følgje på sikt. Det hende no at vi rånarar avser litt tid til jobb, om ein går tom for penge til motordrikke då vel og merke. Jau, då er det bort på boda til Johannes i fjæra og sløye fisk. Men elles så er det ikkje mykje vi får tid å jobbe, vi spelar som sagt andre viktige rolle her i Gjetebygd. Ta til dømes ho Kjellaug på tre og åtti år, då ho sklei på isen og brakk hoftebeinet. Ho låg der heilt blå i skjegge da vi fant ho. Ja, kven trur dykk måtte rykke ut og få ho på sjukehus? Jo, det var sjukebilen det, men han hadde ikkje kunne redda ho så fort om ikkje vi hadde stilt oss opp i svingen med Jektetunnelen og sperra for alle bilane som kom. Ho Kjellaug ho hadde lagt i grava ho den dag i dag hadde det ikkje vert for oss rånarar. Jau, då vil eg avslutte her og konkludere med at å være rånar er ein livsviktig sak, for folket, bygda, landet og verda. Vi held folkeveksten stabil, ved og plukke ut flottaste partia med rips skapar vi nytt liv som held standarden og ved å redde gamle liv, forhindrar vi at viktige skattebetalar ikkje fell ut av systemet. Vi rånarar held vedlike hola i ozonlaget og dermed gjer det varmt og godt om sommaren slik at ripsen modnast fortast mogleg. Vi støttar bøndene i same slengen. ”Steik det er godt å være ei råne.” – Sitat frå Kjell Grautbakk Etterord I og med at det er ei stund sida eg skreiv livsbiografien om rånaranes viktige standpunkt og sentrale rolle i næringskjeda. Så har bilen min blitt lagt ut for sal, det vart då eit resultat av at han Johannes i fjæra gjekk konkurs takka være north seafood. Stil slutt Endret 31. mai 2007 av Zeph Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Stilen var grei nok, men bilen ødelegger Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Det var nynorsk tentamen? Trist at nynorsk ikke er utrydda enda, at folk skal lære slikt på skolen. Nynorsken ødela mye av min, og mine venners norsk karakter =/. Stilen hadde blitt fetere på bokmål iallefall Endret 29. mai 2007 av tAno16 Lenke til kommentar
QBab Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Er du gal? Når du skal være skikkelig råner, må du jo snakke nynoreg og køyra mazda tre to tre. Bilde av Mazdaen og hengaren til han far: Endret 31. mai 2007 av QBab Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 åja xD, seff.. når du sier det så er jeg helt enig Lenke til kommentar
QBab Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Stilen var grei nok, men bilen ødelegger 8729918[/snapback] Bilen ødelegger? Den og hengeren er jo rå. Tenk å råne rundt med det der. Da er du jo garantert en god rips sesong Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Nynorsk er faktisk ganske tragisk ja, helt enig i det... Ser ut som en gammel mann har eid den Mazdaen, ikke en råner Lenke til kommentar
Steina Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Bilen var ikke noen rånerbil nei, men jeg lo når jeg så den hengeren.. Bra stil, men hvorfor liker du ikke rånere? Er ikke noe koseligere enn å kjøre rundt å sjekke livet, mens man hører på musikk.. Bedre enn å sitte hjemme for seg selv.. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Morsom stil... du fikk meg faktiskt til å le... og det er ikke ofte... Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Inntrykket jeg har fått av rånere, er hønegående (brystet ut), bolegutta . (ahhhaaha seee han boooooooolær a, han bolær.. !! Noen som har merre kreatin ellær. Jeg schkal til sværrie å schøpe proteinær) okay... hvordan dem går, som om dem hadde ridd en okse en hel dag. /) (\ || || Jeje, så setter man seg i bilen og spinner rundt til man kaster opp og til dekka er på felgen. Så har man status vettu =) Er det et feil bilde jeg har laget meg? =x Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Inntrykket jeg har fått av rånere, er hønegående (brystet ut), bolegutta .(ahhhaaha seee han boooooooolær a, han bolær.. !! Noen som har merre kreatin ellær. Jeg schkal til sværrie å schøpe proteinær) okay... hvordan dem går, som om dem hadde ridd en okse en hel dag. /) (\ || || Jeje, så setter man seg i bilen og spinner rundt til man kaster opp og til dekka er på felgen. Så har man status vettu =) Er det et feil bilde jeg har laget meg? =x 8730274[/snapback] Ja, det vil jeg absolutt si at du har. Du kan gjerne kalle meg en råner om du vil, men det finnes ikke noe deiligere enn å sette seg inn i BMWn en vakker sommerdag - ta opp takluka og høre på musikk Jeg går ikke som jeg har ridd en okse, og jeg burner svært sjeldent. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Noe som kunne vert gjort bedre? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Som du seier sjølv, litt skrivefeil i ny og ne. Ellers ein god stil, og stilar på nynorsk slår glatt alle stilar på bokmål. Du skriv om temaet på ein utruleg bra måte, og treff omgrepet "rånar" midt på spikaren. Einaste eg reagerer sånn spontant på er avsnitta dine og linjehoppa dine. Dette gjer at teksta vert "rotete" oppsatt. Eg ville laga laga avsnitt der du har linjehopp, eller linjehopp der du har laga avsnitt. Ein del av teksta vert også litt uryddig mtp. avsnitt (rett før andre linjehopp). Håpar dette hjalp litt.. =) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hei, kjøp og salg er ikkje tillatt på forumet, vennligst les følgande punkt i våre Retningslinjer: #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Eg har derfor fjerna link til annonsene. Kan samtidig nevne at dette ikkje er riktig tråd å diskutere nynorskens eksistens her i landet, det kan dykk ta i språkspalten. Lenke til kommentar
sim Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Det var nynorsk tentamen? Trist at nynorsk ikke er utrydda enda, at folk skal lære slikt på skolen. Nynorsken ødela mye av min, og mine venners norsk karakter =/. Stilen hadde blitt fetere på bokmål iallefall 8729979[/snapback] Litt feigt å skylde den dårlige karakteren på nynorsken når du åpenbart sliter med andre ting Lenke til kommentar
QBab Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Som du seier sjølv, litt skrivefeil i ny og ne. Ellers ein god stil, og stilar på nynorsk slår glatt alle stilar på bokmål. Du skriv om temaet på ein utruleg bra måte, og treff omgrepet "rånar" midt på spikaren. Einaste eg reagerer sånn spontant på er avsnitta dine og linjehoppa dine. Dette gjer at teksta vert "rotete" oppsatt. Eg ville laga laga avsnitt der du har linjehopp, eller linjehopp der du har laga avsnitt. Ein del av teksta vert også litt uryddig mtp. avsnitt (rett før andre linjehopp). Håpar dette hjalp litt.. =) 8746807[/snapback] Takk Når det gjelder avsnitt, så slenger eg de bare på der jeg føler de passer inn. Det kan nok være grunnen til at det ser uryddig ut Lenke til kommentar
QBab Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Hei, kjøp og salg er ikkje tillatt på forumet, vennligst les følgande punkt i våre Retningslinjer: #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Eg har derfor fjerna link til annonsene. Kan samtidig nevne at dette ikkje er riktig tråd å diskutere nynorskens eksistens her i landet, det kan dykk ta i språkspalten. 8746846[/snapback] Opps, det tenkte jeg ikke på. Jaja, får legge inn et bilde av rånekassa da. Det er vel lov? Edit: Ble vist to poster der det skulle være en. Endret 31. mai 2007 av QBab Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå