Gå til innhold

Nettbutikker med tilbehør (smykker, belter osv)


Anbefalte innlegg

Hei

 

Noen som vet om noen kule nettbutikker som selger masse mote/klestilbehør? Tenker på ting som kredittkort/penteetui, kule belter, smykker osv.

 

Gjerne ting som er uvanlig, men også av den typiske sorten.

 

Kom gjerne med forslag til vanlige butikker også, men foretrekker nettbutikker. Sist eg var på H&M og kikket på noen kule armbånd spurte betjeningen om eg trengte hjelp til å finne noe til dama mi :p

 

Og forøvrig tar eg gjerne i mot tips til nettbutikker med klær.

 

Eg er gutt/mann, og da fortrinsvis på jakt etter tilbehør til meg og likesinnede :)

 

Noen linker eg har funnet og noen eg har brukt:

- SmartGuy.dk

- LaRedoute.no

 

edit: linker

Endret av nomore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for linken, men enig med kolleckio. Det var litt, harry...

 

Rart hvor lite enkelte nettbutikker har egentlig. Eg kan egentlig ikke tro at beltespenner.com overlever med kun det vareutvalget der? Hadde det vært komplett med så få varer hadde det vært ragnarokk for lenge siden.

 

Men flere linker :)

Lenke til kommentar
Stylebird

8745142[/snapback]

Normal leveranstid är 1-3 arbetsdagar inom Sverige och vanligen behandlas din order samma dag som beställning gjorts. Vi levererar till Sverige, Danmark & Finland!

:hmm:

 

EDIT: Dette står under Frågor & Svar:

Kan jag beställa till Norge?

Nej, på grund av att Norge är utanför EU medför dessa leveranser tull och pappersadministration som gör det omöjligt för oss att idag erbjuda norska kunder vårt sortiment.

Endret av Scorpy
Lenke til kommentar
Stylebird

8745142[/snapback]

Normal leveranstid är 1-3 arbetsdagar inom Sverige och vanligen behandlas din order samma dag som beställning gjorts. Vi levererar till Sverige, Danmark & Finland!

:hmm:

 

EDIT: Dette står under Frågor & Svar:

Kan jag beställa till Norge?

Nej, på grund av att Norge är utanför EU medför dessa leveranser tull och pappersadministration som gör det omöjligt för oss att idag erbjuda norska kunder vårt sortiment.

8758889[/snapback]

 

My bad, bare så siden helt tilfeldig.

Lenke til kommentar
www.stayhard.no har beltespenner og annet stash, til en ganske stram pris, i forhold til andre nettbutikker..

8806662[/snapback]

 

De hadde en del kult faktisk, men du køddet ikke når du sa stram pris :p

Her snakker vi om å måtte spare for å handle klær...

Lenke til kommentar
Er nokk ganske dyrt for de fleste, men det finnes jo de som gladelig betaler 2000,- for ei bukse, med ett enkelt broderi på baksiden..

8808179[/snapback]

 

Tja, aldri om jeg hadde betalt 1kr for de buksene der, helt forferdelige, da spesielt de fra "Artfull dogder".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...