wolf91 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Har formatert hdd 5 ganger Innstalerte en program som fant 71 feil, og etter formaterting fant den også 71 feil, er det hdd som er feil på eller trenger jeg nye drivere? Sorry vis feilpostet! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Hvilket program brukte du til å finne feil? hvilken HD er det snakk om? Om det er ett slikt HD diagnoseprogram fra leverandøren av HD, så vil du sannsynligvis alltid få de 71 feila, det er sannsynligvis noe galt med Disken. Det er vel ikke tilfeldigvis en Samsung 400Gb SATA2 16MB cache 7200rpm disk det er snakk om, er det? Endret 29. mai 2007 av MrLee Lenke til kommentar
wolf91 Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 nei, vet ikke navnet på den! Den ligger i søpla Skal kjøpe en ny, så jeg lurte på om jeg vil få samme feil som den gamle! Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Du vil ikke få samme feilen som på den gamle, ettersom det var nettop feil. Altså vil et nytt produkt (forhåpentligvis) ikke inneholde feil.. Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 nei, vet ikke navnet på den! Den ligger i søpla Skal kjøpe en ny, så jeg lurte på om jeg vil få samme feil som den gamle! 8729972[/snapback] Logisk spørsmål du stilte Avinstaller programmet så har du 0 feil Sikker på at harddisken er død ? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Bortsett fra feilene, oppfører disken seg unormalt da? Ville ha beholdt den en stund til for å se om ting ble verre i det minste. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 kan jo hende det bare er bad sectors? i såtilfelle er det jo et noe høyt tall kanskje, men ikke kritisk om det ikke blir værre. disker har alltid reserve-sectorer for å automatisk rette opp sånne feil. Om du leser av SMART ID5 (tror jeg det var) for disken ser du om den har oppdaget noen bad sectors. Lenke til kommentar
wolf91 Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Skal gi litt info: Bygget pcn for sånn ca en uke siden. Her er info om delene: Asus P5LS2! Intel Core 2 Duo E6400! Geil ultra PC6400 2GB! Sapphire Radeon x1950 Pro, Pcn sier det er Pro, Men det står GT på kortet! Er det jeg kommer på nå! Altså jeg bygget den sammen, Formaterte Hdd, Innstalerte Windows Xp Profesional på hdd, Hadde Home Edition før! Innstalerte drivere og oppdaterte den på Windows Update, Hadde problemer og innstalere noen oppdateringer som, Sikkehetsoppdatering KB 924667! Fikk innstalert den på Microsoft.no Men problemene sluttet ikke Fikk mye feilmeldinger! SOm at innternett måtte lukkes, den ville ikke innstalere spill! Fikk ikke spillet på alle serverne på Counter-Strike Source! Fikk bluescreens! KERNEL_DATA_PAGE ERROR tror jeg det stod! Sannsynligvis er det Ramen som ikke passer i maskin, eller at det er hdd som ikke slettet alle filene etter formatering! Eller er det driverene til Hk! som er gamle? Hva tror derer er feil? Endret 29. mai 2007 av wolf91 Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hvis du bygget maskinen for en uke siden, må du da ikke kaste disken? Er det feil på den, så sender du den inn, og får en ny. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Kanskje disken var veldig gammel? Å kaste en helt ny disk i søpla uten å forhøre seg med butikken er jo ikke særlig økonomisk Lenke til kommentar
wolf91 Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Er ikke dum, kaster ikke en ny disk i søpla! Er det feil med den gamle hdd eller trenger jeg nye drivere? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 "nei, vet ikke navnet på den! Den ligger i søpla mad.gif " Vi har gått utifra dette. Svar på nr1 spørsmålet mitt i andre post, så kan vi kanskje si noe mer Lenke til kommentar
wolf91 Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Husker ikke hva proramet het. Tror det var reg booster eller noe utility! Synes det var merkelig at det var like mange feil etter formatering! Har ikke kjørt noe test program på hdd! Kan noen gi meg en link til en hdd med minimum 120gb til 400-500k! har ikke peiling på hdd! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) registry booster? isåfall har du misforstått litt. Registry er registert til windows og er ikke det samme som harddisken din. Det kan inneholde så mange "feil" som det bare vil uten at det er noe galt med disken. Og jeg ser ingenting merkelig med at registry booster finner 71 "feil" i registry rett etter formatering og reinstallering av XP.. registry i windows er notorisk klussete. forundrer meg ikke om det er "feil" i det fra clean install av. Endret 29. mai 2007 av MrLee Lenke til kommentar
wolf91 Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Vet at Registery boster er registeret men lurte på om det var feil siden det var like mange feil etter formatering som det var før! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 ett søk gjennom harddisken med dertil egnet diagnose utility levert fra diskprodusenten gir deg det beste svaret på det... Lenke til kommentar
PerB Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Ut fra hva trådstarter har fortalt trot jeg harddisken var i ok stand. At registry har feil (egentlig avvik) skyldes normalt ikke harddisken men det som er installert på den. Lenke til kommentar
wolf91 Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) ok, da vet jeg det! Feilmeldinger og bluescreens, hva kommer det av? Trenger jeg nye drivere? Endret 29. mai 2007 av wolf91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå