RoMaN Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Har tenkt å kjøpe meg ny PC. Eg har tenkt å la PSDATA bygge en for meg. Kor lang tid tar det fra eg bestiler PC^en til eg får han i posten? Er det noen som veit dette?? Takker for alle svar!! Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 2 dager hvis du bestiller før kl CA 12, ellers 3 dager Lenke til kommentar
datid Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 kommer litt ann på hvor du bor selfølgelig, tok bare et par dager for meg, men så bor jeg i kristiansand ikke så langt fra arendal det. men ellers så kan jeg anbefale psdata. de har veldig god service på reklamasjon og sånn! :wink: Lenke til kommentar
RoMaN Skrevet 1. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2003 Er ikke den leveringstida visst eg bare bestiller feks en harddisk.. Eg skal bestille han komplett pc altså bygd av dem... tar det ikke litt lenger tid da?? Lenke til kommentar
Azton Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Tok vel tre-fire dager da jeg bestillte, men da hadde nettopp halve norge hatt konfirmasjon, og da var det sikkert en del som bestillte pc - Azton Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Er ikke den leveringstida visst eg bare bestiller feks en harddisk.. Eg skal bestille han komplett pc altså bygd av dem... tar det ikke litt lenger tid da?? ja det tar nok lengre tid, vet ikke hvor lang tid det tar. Lenke til kommentar
kelloggs Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Det er ikke PS Data som produserer maskinene. Det er ett eksternt firma som gjør det. De har en produksjonstid på 3-4 dager, så sant alle komponentene er på lager. Med postgang, så bør du regne en uke. Lenke til kommentar
anicet Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Får det dagen etter de har sendt men jeg bor i kristiansand, kjempe butikk kjøper kun fra psdata Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Min "opplevelse" med Psdata var ikke så god , f.eks , skulle bruke angreretten og sendte dem mail , tok laaaaaaaaang tid før jeg fikk svar på den , og da var tiden for angreretten gått og null angrerett på meg . Men det er opptil enhver , dessuten er det dyrt å bygge på psdata Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Angreretten din går ikke ut bare fordi PS Data er trege med å svare på mailen din. I det øyeblikket du sendte mailen til PS Data, benyttet du deg av angreretten. Tror loven sier noen sånt som at du må gi beskjed til selger (PS Data) innen 14 dager hvis du vil bruke angreretten din. Så selv om PS Data hadde brukt aldri så lang tid på å svare på mailen din, så hadde angreretten din vært "gyldig" ;-) Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 spurte psdata engang om det og de sa innen en uke..., men jeg fikk min etter 4 dager Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Det er ikke PS Data som produserer maskinene. Det er ett eksternt firma som gjør det. Hattelco heter de... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå