pong Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 God dag. Jeg har et rart problem med klon modus mot tv. I lang tid har jeg på både mitt nåværende skjermkort, et nvidia 7800 gtx, og mitt tidligere radeon kort kjørt klon modus helt greit på tven min uten noen form for problemer. Nå har det plutselig skjedd noe. Problemet er at oppløsningen mellom skjermene ser ut til å være låst på en måte, når jeg har 1024 x 768 på pc skjermen så tilpasses ikke tven, på tven så ser jeg bare deler av bildet, jeg må da bruke musa for å liksom flytte fokuset rundt på skjermen, jeg tror det heter for panorering, da jeg kan huke av en liten boks som sier "Deaktiver autopanorering for sekundær enhet (visningslås)". Jeg tror at denne autopanoreringa er hvordan jeg kan flytte fokuset med musa. Med denne låsen på låses tv bildet til der det var sist på skjermen, jeg kan da ikke lengre bruke musa til å flytte fokuset. Er det noen som vet hva dette er? Og kan hjelpe meg med å få bort hele panoreringa, dvs få hele bildet på skjermen. Lenke til kommentar
pong Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Så er problemet at dere ikke forstår hva jeg mener? Jeg kan sikkert legge opp en liten film som viser hva jeg snakker om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå