Poor Leno Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Absolutt! Blir som å se på Formel 1, og tro det er en spillefilm... Eller... ... Trøtt jeg! Lenke til kommentar
Sossa Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 the sims i film åssen skal de få til det a? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 men uansett kan man jo lage en arti film om snakkingen deres... shalgfgaaeet også bilde av en båt Hahah, husker den derre "JAMMEHABBETAA!" var jo sånn ca. "Jammen, slutt da!" :!: Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Kommanschnala = Hei! Degg degg = hadet! Hmhmhm hmhmhm heahum AHA!! (lese opp skill) mmmyuuuck (liker ikke maten) Jeg hadde 8 timer fri hver dag i militæret når det ikke var øvelser. Datarommet og the sims gjorde at jeg ikke klikka. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hahha, så bra! Det beste på The Sims 2 er jo den klassiske "dra meg i fingern" de har lagt inn da! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg