Fanta4free Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 hehe kult, men litt rart vis det blir person med en diamant over hodet som får kariere osv, egentlig bare teit Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Godt nytt for alle som er frelste på The Sims. Nå er filmen om «simmene» på vei. Les mer Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 hehe kult, men litt rart vis det blir person med en diamant over hodet som får kariere osv, egentlig bare teit 8729706[/snapback] Haha, den setningen der var herlig selvmotsigende... Blir spennende å se hvordan de tenker å lage filmen, ettersom det ikke er noen spesiell story i spillet. Kan bli bra. Kan bli dårlig. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 og hva skal filmen handle om egentlig? se en famile som gjør vanlige, daglige ting? Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Nå har ikke jeg spilt The Sims, men går ikke det ut på å simulere hverdagslivet? Høres ut som et ganske dårlig utgangspunkt for en film. De som skal lage filmen har vel tenkt mer på at den har en stor potensiell kundegruppe i alle de som har kjøpt spillene. Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Nei! Fy! Det vil vi ikke ha noe av. Da ville vel resultatet blitt noe som dette: Klikk her for å se et eksempel på hva vi ikke ønsker å ha som en spillefilm Endret 29. mai 2007 av tAno16 Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 og hva skal filmen handle om egentlig?se en famile som gjør vanlige, daglige ting? 8729780[/snapback] Nei en gal seriemorder som drukner naboene i svømmebasenget. Var en sleping som gikk inn i en Spaceworld eller annen kjedebutikk, der sto Sims på, han slettet badetrappa, simmene druknet siden de ikke kom ut av vannet og han i butikken sto og rev seg i håret. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 He, he Hmm.. må man kjøpe nude patch for å se filmen for voksne? Jeg har spillet innstallert, skjønner fremdeles ikke hvorfor jeg kjøpte det, for jeg går alltid lei etter kort tid .. men fler slektninger er helt ville etter The Sims. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Mesteparten av de filmene de folkene der hadde vært med å lage er ikke noe særlig bra, så jeg tror ikke vi bør forvente oss så mye akkurat. Endret 29. mai 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) og hva skal filmen handle om egentlig?se en famile som gjør vanlige, daglige ting? 8729780[/snapback] Nei en gal seriemorder som drukner naboene i svømmebasenget. Var en sleping som gikk inn i en Spaceworld eller annen kjedebutikk, der sto Sims på, han slettet badetrappa, simmene druknet siden de ikke kom ut av vannet og han i butikken sto og rev seg i håret. 8730032[/snapback] haha... det gode liv med the sims en ^^ Ble alltid sånn at jeg stjal kjæresten til kompisen å greier ^^ drukna masse folk i basenget, tente i huset og fjernet dørene sånn at brannmannen ikke kom seg inn... men uansett kan man jo lage en arti film om snakkingen deres... shalgfgaaeet også bilde av en båt Viss du har the sims 1 kan du få brannmannen i basenget, han dør nemelig aldri ^^ Han er som jack bauer Endret 29. mai 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hvordan kan man lage en film av ett spill uten en fast handling? Det går jo ille nok med de som har en handling =/ Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hvordan kan man lage en film av ett spill uten en fast handling? Det går jo ille nok med de som har en handling =/ 8731287[/snapback] så sant, så sant... Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Haha, dette hørtes ut som tidenes dårligste filmide. Lenke til kommentar
Tirehu Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) er jo story line om bella etc i started av alle byene Endret 30. mai 2007 av Tirehu Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Noe så dumt? Sims er jo bare en spillmatisering av alle de dårligste såpeoperaene vi har. Hvorfor i helvete skal DET spillet, av alle i hele verden, bli filmatisert? Det eneste som kunne vært verre, må være om FIFA, NBA, NHL eller lignende idrettspil blir filmatisert (har slettes ikke noe mot sport, me n det ville jo bare bli HELT på jordet å lage en film om f.eks. en tennis-kamp). Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Det handler sikkert ikke bare om hverdagslivet til de folka, men om en kar som har makt til å lage mennesker og et lite samfunn, kanskje i samme sjanger som bruce allmighty eller noe. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg greier ikke i det hele tatt å se noe bra potensiale til en film om the sims... Men vi får sjå Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (har slettes ikke noe mot sport, me n det ville jo bare bli HELT på jordet å lage en film om f.eks. en tennis-kamp). 8737243[/snapback] Det er vel også forsåvidt gjort før Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) (har slettes ikke noe mot sport, me n det ville jo bare bli HELT på jordet å lage en film om f.eks. en tennis-kamp). 8737243[/snapback] Det er vel også forsåvidt gjort før 8737531[/snapback] Absolutt. Filmer som Mean Machine baserer seg rundt en fotballkamp. Men du vet da vel gjerne hva jeg mener? En 90min film om en fotballkamp, uten noen annen historie. Det er det jeg mener. Det handler sikkert ikke bare om hverdagslivet til de folka, men om en kar som har makt til å lage mennesker og et lite samfunn, kanskje i samme sjanger som bruce allmighty eller noe. 8737372[/snapback] Folk som er så ukreative at de velger å lage film utifra The Sims, er ikke kreativ nok til å lage en sånn historie. Dette blir nok bare såpeopera i 90min form. Endret 30. mai 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg