Aleks_r Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 AmericanArmy Operations er tøffere en cs,det er mer realistisk,det har bedre realisme på våpnene,og det kreves faktisk litt hjerne for å spille det!Ingen ReSpawning,du dauer etter et par skudd,og typen blir sliten av å løpe lenge(og du kan velge hudfarge faktisk!)+ en ting til som jeg setter STOOOOR pris på:Du må igjennom en target practise,og his du ikke får høy nok score på den,så kan du ikke ta sniper school,og dermed ikke få tak i en sniper:n00bs,dere griner sikkert på grunn av at dere ikke fikk høy nok score på target practise,så dere ikke får campa med sniperen! Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 jeg ruler i CS og AAO(SNIPER) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 sniper school kvalifisering er ikke så forbanna vanskelig da. grusomt enkelt egentlig Lenke til kommentar
glabba Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Har ikke giddet å ta sniperschoolen mer enn et par ganger, ble ikke kvalifisert. Han offiseren maser så mye hver gang . Lenke til kommentar
xlent Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Hvor får jeg tak i AAO ? Er ikke det spillet gratis da ? Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Hvor får jeg tak i AAO ?Er ikke det spillet gratis da ? http://www.americasarmy.com Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 trenger man cd-key til aao? har noen det??? :D :D Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 det jeg hater mest med american army er den idiotiske trainingen, resten av spillet er også bare boss. Lenke til kommentar
Mjolnir Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 trenger man cd-key til aao? har noen det??? :D :D nei man trenger ikke cd-key... FAKE.... hehe dette er faktisk ett gratis spill laget av us army som ett forsøk på litt pr og ett håp om flere rekrutter. Takker derfor US Army for det fine spillet Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 hmm... sliter litt med å lande med fallskjerm ut av flyet på training... Noen som har no bra tips til å få den godkjent?? Lenke til kommentar
glabba Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Du må prøve å sikte så godt du kan på den ringen på bakken. Fallskjermen må du åpne når er kommet så langt ned at du kan se detaljer (gress) på bakken. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Treffer ringen men det er noe som de ikke liker med landingen min... skikelig irriterende.. :-? Lenke til kommentar
Varga$ Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Hmm.. finnes det virkelig flere der ute som spiller AAO altså? kult D.S.R er en norsk klan i dette spillet (pluss andre spill). Tror vi og NAF er de eneste faktisk. AAO miljøet er ganske lite enda, men desto mer seriøst. Har du lyst på et game en dag, så stikk innom servern vår; "D.S.R Eurowar [www.dirtysniper.com]". Fra consollet; "open dirtysniper.mine.nu" Skal være oppe fra 18.00 til 01.00 alle dager (håper vi ) Og vi er selvfølgelig ute etter kvalitetsspillere :o Besøk forumet vårt på www.dirtysniper.com hvis du ønsker kontakt Hooah! Lenke til kommentar
labbhorv Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Det finnes nok flere klaner enn Dirty Sniper Rats og NAF nå for tiden, blant annet FSK (Forsvarets SpesialKommando), hvor jeg er en av de stolte medlemmene. Vi søker etter flere nordmenn til klanen, så er du interessert i dette kan du gå til vår hjemmeside. http://www.boerseth.no/army/ Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Dette er vel det eneste US Army har gjort positivt i HELE sin historie. inkl. 1 / 2 verdenskrig... men sikkert en downside med dette også!! Lenke til kommentar
Formica Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Hmmm.. Americas Army (tygger litt på den...) Kan man være terrorister i multiplayer? :smile: Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Dette er vel det eneste US Army har gjort positivt i HELE sin historie.inkl. 1 / 2 verdenskrig... men sikkert en downside med dette også!! Hva du mener det de gjør med Iraq er nå da? Vi burde takke de. En skam at norge ikke vil sende tropper for å hjelpe Lenke til kommentar
Formica Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Klapp igjen den brødboksen! Dette vil bare føre med seg mer elendighet enn man noen gang har sett før... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 *krysse fingre og bein og tarmer og tenner og håpe dette ikke blir til en krigsdiskusjon...* det passer ikke helt her, asså... Lenke til kommentar
HanZZ Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Hey gutter, sjekk www.nasclan.tk Det er en klan til Americas Army Operations! Vi søker hele tiden nye medlemmer, dere kan også ta kontakt på [email protected] :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå