WheelMan Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Skal ikke se bort ifra at det kommer nye plater til de fleste blokker, nei. Noen som vet om en D-Tek Fuzion vil passe på de nye Core i7 CPUene? I teorien går det jo ikke helt bra, da den er laget for LGA775 og LGA1366 er helt ny med antagelig forskjellige monteringspunkt for skruer? Men med en ny monteringsplate vil det vel kanskje gå? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Takk for svar. Det blir ikke noe problem med størrelsen på blokken da? Den er jo også beregnet på LGA775 prosessorer, og LGA1366 er jo forholdsvis stor i forhold til LGA 775. Uff nei, nå spør jeg vanskelig. Er jo lenge til Core i7 lanseres. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 D-Tek Fuzion tror jeg skal gå bra med nye festeplater;) bunnen skal være stor nok=) Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Høres bra ut. Da er det en del mindre jeg trenger å oppgradere i ny PC. Da mangler jeg bare hele PCen og blokker til GPU. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+918234 Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 For et rot Jaja, Hvordan det ser ut har jo ingenting å bety for hvordan det kjøler.. Er jo hvor bra det kjøler som betyr noe. Desto ryddigere det er, desto bedre kjøler det For et rot Må nok si meg enig Kan du ikke legge CPU og Hovedkort strømkablene bak Hovedkortet, og det ser ut som du har flere sata kabler enn du har disker? Han har et par vannkølte disker i toppen. Jeg har veldig lite luftgjennomstrømning i kabinette. Når jeg får vannkjøling på minnet så fjerner jeg alle viftene i kabinettet.. Så lenge jeg trekker all varmen ut av kabinettet så blir det ikke noe varmt der.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Det vil bli rimelig varmt selv om du vannkjøler alt. Du må tenke på at det kommer ganske mye varme fra PCBene o.l. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 (endret) noen vifter MÅ du ha ellers blir det for varmt ja. Visse deler bør ha kjøling på et hk;) Endret 2. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Agrop Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Foxconn x58 hovedkort kan bruke dine 775 soket kjølere Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Går rykter om at retail-versjonen ikke kommer med den muligheten. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Foxconn sitt Blood Rage står i høy kurs hos meg ihvertfall:D Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Synes det ser litt for rødt ut jeg. Ikke noe kunstnerisk mesterverk dersom man ser etter noe stilrent. Men så har nå aldri det vært med på å bestemme valgene mine på så vikgtige komponenter som hovedkort. Men det er uansett for dyrt for mitt budsjett. Endret 2. november 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Har det nå betydning hvilken vei mann tar inn og ut på vannkjøler til ett skjermkort?? Må mann bruke en på øvre og nedre side av den? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Hvis det ikke står noe på blokken har det ikke noe å si. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Det blir vel bare att den startter og kjøler fra andre siden og andre gpu først sikkert. Kjernene er jo identiske på temp så sattser på det går.. Ska sjekke papirer Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Ny update i workloggen min. Se sig for link: Teaser: Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Oi, de 45 graders niplene var geniale. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Hvor fant du de niplene? Det er akkurat slike jeg har lett etter, og de passer perfekt til radiatoren min nå med tanke på dens plassering. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Jeg og sku hatt sånne på min nye. Så slangen ikke presser opp i skjermkort. Som det selvfølgelig var lekasje på igår. Så blei ikke ferdi med pc inatt. Av med kjøler og tørke av. Måtte vare att det kom igjennom klemme og slange. Visst ikke så er det lekasje i kjøler under som skal sjekkes. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Jeg pleier å tette med et par runder med elektroteip rundt niplene. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Jeg pleier å tette med et par runder med elektroteip rundt niplene. Sikker på du ikke mener gjengeteip? Elektroteip er jo mye tykkere, ogjeg kan ikke se for meg at det er så mye slark i en gjennomsnittsskrue/nippel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg