Cortinarius rubellus Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Vet det Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 hehe sant det modzona sier har selv en slik en og temps var ikke så bra.har gått over til en 3x120 + 2x120 og fått alt på kabinettet så nå går det ann å flytte det:) holder på med å modde på kabinettet så jeg røper ikke noen bilder enda:=) Du har noko lunne likt hardware som meg så lurte på om du kunne poste dine temps med 3x120 + 2x120 rads? klart det så fort jeg får ny pumpe klarte å ødelegge den ene aquastream pumpa mi :S Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 uff dere gutta som går helt amok dere leser ordet jente .... Stakkars dere. PS. Fluesopp du skylder meg ennå peng ! Det er nå lov å spøke litt også da... Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Kabinett: Foreløpig handlevogn for vannkjøling: Noen idéer? Kansje dette kabinettet isteden ? Lian Li PC-A77B Aluminum Super Tower - Black - Extreme Water Cooled Edition Ser ut som dem har satt en 4x120mm radiatr på toppen,men klarte ikke å lese meg til det, men står jo Extreme Water Cooled... Lenke til kommentar
drbo Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 Ser ut som dem har satt en 4x120mm radiatr på toppen,men klarte ikke å lese meg til det, men står jo Extreme Water Cooled... Stemmer nok det, Feser Quad Xchanger, i så fall den beste rad som finnes (360 versjonen er bedre en Thermochill PA 120.3!) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 *sikle på* ..som sagt, jeg skal ha en liten PC grunnet plassproblemer Lenke til kommentar
Brian Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 Fristende, men jeg må bare slå meg til ro med det jeg har nå, orker ikke å bruke enda flere høvdinger på kabinett nå som jeg allerede har gjort. Men hva kostet den forresten? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Fristende, men jeg må bare slå meg til ro med det jeg har nå, orker ikke å bruke enda flere høvdinger på kabinett nå som jeg allerede har gjort. Men hva kostet den forresten? Mener å huske at den koster 900 - altså ikke dyrt Men Wheelman, hva gjør du med Silverstone kabinettet ditt - skal du ha to Pc'er? (Hoved PC'er) Endret 22. oktober 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Brian Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) For hele kabinettet med vannkjølinga? Er det tyvegods de selger så billig eller? Men blir vel uansett en del frakt for det til Norge i tillegg, samt toll. Endret 22. oktober 2008 av Brian Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 Silverstonen blir å finne på bruktmarkedet snart, tenker jeg - desverre. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 For hele kabinettet med vannkjølinga? Er det tyvegods de selger så billig eller? Men blir vel uansett en del frakt for det til Norge i tillegg, samt toll. Hadde det enda vært det Neh, det er nok kun for kabinettet, så kommer vannkjølinga i tillegg. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 Virker litt merkelig at det kabinettet i extreme watercooled edition skal koste mindre enn kabinettet uten mods (2295,- hos netshop). Vil tro det er modifiseringen som koster 900,- isåfall. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 Kabinettet modifisert koster nesten 800 dollar, umodifisert koster 200 og noe. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 http://www.xtremesystems.org/Forums/showthread.php?t=200084 Du liker jo å modde. har du plass til dette? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg har tenkt på det der, men kom fram til at det ser litt rart ut Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Jeg tenker også på det her: http://www.microplex.no/aspx/produkt/prdin...aspx?plid=96093 Med samme type vifteløs radiator som Tremeloes du linket til EDIT: Dobbelpost brukt til noe nyttig Endret 22. oktober 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Silverstonen blir å finne på bruktmarkedet snart, tenker jeg - desverre. Kontakt Iceman22 og spørr om han vil ha det Edit: Det neste kabinettet du linket til, hvordan skal du få plass til et vanlig ATX-hovedkort? Det ser ikke spesielt stort ut akkurat. Endret 22. oktober 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
dePt Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 Har sett en mod med de siste der også. Vannkjøling selvfølgelig. Så vanvittig greit ut. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 Edit: Det neste kabinettet du linket til, hvordan skal du få plass til et vanlig ATX-hovedkort? Det ser ikke spesielt stort ut akkurat. Kjører M-ATX P45 kortet til DFI Har sett en mod med de siste der også. Vannkjøling selvfølgelig.Så vanvittig greit ut. Det er vanskelig, tho. Det å stappe to 4870x2 + vannkjøling inn der kan bli en utfordring. Lenke til kommentar
Agrop Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Om du har noe penger ligene kan du altid kjøpe dette: http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=205340 http://www.hardcorecomputer.com/ProductCategoryDetail.aspx Endret 22. oktober 2008 av Agrop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg