Gå til innhold

Ditt vannkjølte system


Anbefalte innlegg

hehe sant det modzona sier har selv en slik en og temps var ikke så bra.

har gått over til en 3x120 + 2x120 og fått alt på kabinettet så nå går det ann å flytte det:)

holder på med å modde på kabinettet så jeg røper ikke noen bilder enda:=)

 

Du har noko lunne likt hardware som meg så lurte på om du kunne poste dine temps med 3x120 + 2x120 rads? :)

Endret av X672
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men med et mottrykk på 0,12 bar så regner jeg med den får slite litt? (ikke din altså, men min)

 

jeg vil tro det går bra, og så lenge du pumper mer enn 20l/timen skulle alt være i orden (flow er oppskrytt) ...

 

Uansett, men dette settet kan du øke løftehøyden og flowen din betraktelig! (linket til rimeligste oppgradering. Gir samme løftehøyde som de andre, men mindre styrings og overvåkningsmuligheter - Ultra koster mer ...)

Endret av drbo
Lenke til kommentar
Jeg har ikke et vannkjølt system... Men min vennine vil ha det, hva skal til?

 

Wheelmann er inne på noe ...

 

men med et high end sett så kommer en langt kun med å skru (slipper å kutte i kabinettet), da en her får kabinett, radiator og pumpe ferdig som byggesett. En må i tillegg velge kjøleblokker til cpu, gpu etc

Endret av drbo
Lenke til kommentar
Akkurat hvorfor er det "dritt"? :p

Hehe, hvor skal jeg starte:

 

- Det er omtrent like stort som et Midi-Tower.

- Ikke noe kvalitetsfølelse, blant annet er "På"-knappen jævli slarkete.

- F.eks hvis du har et varmt Skjermkort i toppen (Som du f.eks kan på Silverstone TJ - ha det oppe i taket), så blir det giga varmt i toppen, jeg brant meg flere ganger, hadde et 320 MB 8800 GTS GPU der.

 

Osv.

Lenke til kommentar
Da er en extra Black Ice Xtreme 2 X-Flow 2x129 Radiator bestillt.

Sattse på det blir bedre nå. Med mere slanger om det trengs. så skal dem lages så kort som mulig :thumbup:

 

Høres bra ut, blir spennende å se resultatet. Hvor bestilte du fra?

 

Vennina mi spør om hu kan betale en av dere i sex for å fikse det for henne? :p Jeg som trodde hu var keen på meg =/

 

Hahaha, faktisk. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...